Jeg mangler et stel til hjemmebygget gokartproject

jeg mangler et gokart stel hvor jeg ville sætte en tunet scooter motor på bag på stellet skal der helst være et slags udhæng\stænger så motoren kan sidder der har prøvet det før mega griner skriv enlig hvis i har en ide om hvor jeg kan få fat i et stel henne

mvh. John
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ih dog håndværker, accepter dog denne forurening, Jørgen lukker snart MaxiPuck forummet tror jeg.

Ærgeligt, det startede ellers så godt, men vi har jo vores klubsider at skrive på med vores problemer, der sidder experterne alligevel, lige netop kender vores modeller.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Citat fra PeterR

Ih dog håndværker, accepter dog denne forurening, Jørgen lukker snart MaxiPuck forummet tror jeg.

Ærgeligt, det startede ellers så godt, men vi har jo vores klubsider at skrive på med vores problemer, der sidder experterne alligevel, lige netop kender vores modeller.

MVH

Hej PeterR

Ja det er jo lidt kedeligt med alle de analfabeter der ikke kan læse !
Fordelen ville jo være at selvom vi har vore klubsider, kunne vi jo netop få en snak på tværs af klubberne på dette forum. Og jeg tror også at hvis Jørgen ville tillade et forum mere som udelukkende var for knallerter, ville der være flere MC ister der ville komme til "fadet"

V.h. Håndværkeren smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis