Montering af træk krog

Hej med jer, nogen af jer som har en ide om hvor meget det ca koster at få monteret træk på sin bil?
og er det nødvendigt at få bilen synet med den på?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prisen ved jeg intet om, da det også kommer an på bilmærke og model. Men det er et lovkrav at bilen skal synes med trækket monteret incl. strømstik hvis den er over X antal måneder gammel, desuden skal forsikringen også oplyses om ændringen.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Citat fra olfert-olfert

Prisen ved jeg intet om, da det også kommer an på bilmærke og model. Men det er et lovkrav at bilen skal synes med trækket monteret incl. strømstik hvis den er over X antal måneder gammel, desuden skal forsikringen også oplyses om ændringen.

Mvh. Birger


Jeg ved heller intet om prisen, men trækket må monteres op til et år efter syn, hvis bilen er yngre end 10 år, ellers skal bilen synes efter montering

Trækket skal være monteret af en der er momsregistreret til handel eller rep. med/på biler, og han skal udfylde en erklæring med vægte og lign.
Denne erklæring skal afleveres på motorkontoret, så trækket bliver registreret, og du får en ny reg. attest (med posten)

Med venlig hilsen

Fladder
Citat fra Fladder

Jeg ved heller intet om prisen, men trækket må monteres op til et år efter syn, hvis bilen er yngre end 10 år, ellers skal bilen synes efter montering

Trækket skal være monteret af en der er momsregistreret til handel eller rep. med/på biler, og han skal udfylde en erklæring med vægte og lign.
Denne erklæring skal afleveres på motorkontoret, så trækket bliver registreret, og du får en ny reg. attest (med posten)


sært de 3 gange jeg selv har monteret træk på mine biler har jeg aldrig skulle fremvise noget som helst, det har så været i forbindelse med reg. syn.
det eneste jeg har gjort er at skrive på blanketten at bilen er har monteret træk, og synsmanden har ud fra den gamle reg attest kunne se at der ikke har været træk på før.

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hej Gert!
Det er kun i forbindelse med "manglende" syn at der skal foreligge en erklæring. Og som du skriver, at du selv har monteret, så er der ingen problemer, da bil + træk bliver fysisk besigtiget inden godkendelsen.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis