PlayStation2 Renovering..

Hej!

Jeg har tænkt mig at købe en ny laser til min PS2, som jeg fandt på nettet, ELLER forsøge at rengøre den, da min PS2 ikke fungerer. Jeg vil derfor vide, om der er nogen der ved hvordan man skiller en PS2 ad? Jeg har virkelig ingen idé om det.

På forhånd tak biggrin

- Jeg registrerede mig som bruger i dag rolleyes
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har åbnet en af de sørste ps2, og det er ikke nemt.

Alt er så kompakt. Man skal helst have prøvet det før.

Er der ikke en vejledning til hvordan du gør? ellers tror jeg du kan finde den på nettet.

Der kan være en lus der skal fjernes inden den ny laser virker. Har prøvet det på en cd afspiller, men det er flere år siden.

Du kan prøve at rense laseren, men en vatping og sprit.. Du må ikke trykke på den...

Måske er der et lille potmeter på siden af laseren, den kan du prøve at skrue på, der indstiller man styrken.. Hvis den ikke virker kan den jo ikke gå i stykker.

STIL IKKE PÅ DEN NYE.

Beskriv hvordan den ikke virker:
.
Mig bekendt har SONY sat prisen - og leveringstid-på en laser så højt, at det faktisk ikke kan betale sig! Men typisk kan den være rystet løs og dermed kan det rettes, samt renses!

I vore dage kan du så videt det vides købes en ny slim line model for under 1000,- hos en gigantisk leverandør af el-produkter
Ja. Tror også jeg vil gøre det med en slim line model, i stedet for at bruge 500 kr på en ny laser, for ved ikke engang om det er en Sony laser.
jeg har en ny ps2 slim med org kasse ram modul og rgb kabel
2 org spil
indbygget chip til import spil og kopi spil
hvis det har interesse

500,-
Jeg tager måske fejl men der er gået +8 år siden forfatter skrev om sit PS problem så mon ikke der er noget andet du kan hjælpe med.

René
Annonce
Som tiden dog flyver, den havde jeg ikke lige bemærket.
Ja det kan jo ske når man bliver grebet af et godt spil.

René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis