Montering af Navigationsanlæg

Hej,

Jeg har netop købt mig en TomTom Go 700 og en dertil hørende Pro. Docking Station (det er et flot navn ikke ?wink ). Det smarte skulle være, at man nu kan få enheden til at bruge min bilradio som forstærker og højttaler - og DET er jo snedigt.
Der står tilgengæld at det er relativt vanskeligt at montere sådan en sag og de ser selvfølgelig helst at man får det gjort af en fagmand.
er der nogen herinde der har prøvet den slags ?

Hilsen
Franzen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det handler vel primært om, at finde der i radioens beskrivelse hvor de to ledninger sættes til, og så et højtalerstik med tilhørende ledning, som "luses" sammen.
Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Tjaeh...nu er jeg som sagt ikke den store expert på dette område, men jeg tror ikke helt det kan gøre det.
Ihvertfald ikke det der med højttalerne. Det er nemlig meningen at radioen forstærker signalet vha. den indbyggede forstærker.
Der er jo også den lille ting med at man skal finde et sted (efter stedet hvor tændingsnøglen laver strøm til det hele) hvor man kan lave strøm til maskinen.
der er et link til apperatet her : http://www.tele-online.dk/product.asp?product=4788&sub=0&page=1
Citat fra Franzen

Tjaeh...nu er jeg som sagt ikke den store expert på dette område, men jeg tror ikke helt det kan gøre det.
Ihvertfald ikke det der med højttalerne. Det er nemlig meningen at radioen forstærker signalet vha. den indbyggede forstærker.
Der er jo også den lille ting med at man skal finde et sted (efter stedet hvor tændingsnøglen laver strøm til det hele) hvor man kan lave strøm til maskinen.
der er et link til apperatet her : http://www.tele-online.dk/product.asp?product=4788&sub=0&page=1


Hejsa..
Hvis din vogn ikke er alt for gammel, giver det sig selv når du piller radioen ud.. Du kan ikke samle det forkert, alle stik passer til det de skal bruges til.

Hvis de ikke gør... Tager du et foto at det stik der sider i radioen, viser til dem der har solgt dig navien.. så er jeg sikker på de har en "omformer"..

Husk ar din gps ant ikke må side UNDER metal, samt vende den rigtig..

Held og lykke

Mvh Jan J
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis