jeg har dummet mig

Det ville glæde mig hvis der er nogen der vil give mig et godt råd. mit træpillefyr et ksm 275/18 med iltstyring og jeg skal komme efter dig, fungerer ikke mere, sneglen har sat sig fast fordi våde piller er tørret i kanalen hvor sneglen kører. sneglen kan ikke trækkes bagud på grund af fyrets plasering. betteskræk.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er en tre-faset motor kan du bytte 2 faser og dermed vende omdrejningsretningen - lad så motoren køre baglæns et par sekunder og vend retningen tilbage

Med venlig hilsen

Fladder
Citat fra betteskræk

Det ville glæde mig hvis der er nogen der vil give mig et godt råd. mit træpillefyr et ksm 275/18 med iltstyring og jeg skal komme efter dig, fungerer ikke mere, sneglen har sat sig fast fordi våde piller er tørret i kanalen hvor sneglen kører. sneglen kan ikke trækkes bagud på grund af fyrets plasering. betteskræk.


nu kender jeg ikke dit fyr, men jeg formoder den har sikring mod at pillerne brænder bag ud og ind i tanken, der fungere med en sensor og en magenetventil der lukker op for noget vand, hvis du har mulighed for at aktivere denne ventil, ka du gøre pillerne våde igen, men om det virker ved jeg ikke, det er bare en ide.

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Da jeg havde det problem, lykkedes det mig, at "rokke" sneglen løs. Da først den havde givet sig var det rimeligt let.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis