Farve sofabetræk?

Hej, jeg er ny her, så håber i vil bære over hvis indlægget ligger i det forkerte forum.

Jeg var lidt naiv dengang for 3 år siden da jeg med et spædbarn i hjemmet købte en sandfarvet sofa rolleyes

Så nu vil jeg gerne farve den. Men hvordan gør jeg?

Jeg kan tage betrækket af. Det er lavet af sådan noget stof der ligner ruskind.

Kan jeg overhovedet farve den?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Nora

Hej, jeg er ny her, så håber i vil bære over hvis indlægget ligger i det forkerte forum.

Jeg var lidt naiv dengang for 3 år siden da jeg med et spædbarn i hjemmet købte en sandfarvet sofa rolleyes

Så nu vil jeg gerne farve den. Men hvordan gør jeg?

Jeg kan tage betrækket af. Det er lavet af sådan noget stof der ligner ruskind.

Kan jeg overhovedet farve den?


Hej Nora.

Imiteret vaskeskind, og det er 100 % kunststof så jeg vil ikke anbefale dig at forsøge at farve den.
Har du overvejet at få syet nye betræk til sofaen istedet, det kan godt betale sig hvis du er glad for sofaen.

V.h. Håndværkeren smile
Citat fra Håndværkeren

Hej Nora.

Imiteret vaskeskind, og det er 100 % kunststof så jeg vil ikke anbefale dig at forsøge at farve den.
Har du overvejet at få syet nye betræk til sofaen istedet, det kan godt betale sig hvis du er glad for sofaen.

V.h. Håndværkeren smile


Tak for svar smile


Æv sad

Har overvejet selv at sy det, men ved jeg ikke kan gøre det ligeså pænt som det er nu.

Hvor kan man få det syet? Og er det ikke besværligt?
Citat fra Nora

Tak for svar smile


Æv sad

Har overvejet selv at sy det, men ved jeg ikke kan gøre det ligeså pænt som det er nu.

Hvor kan man få det syet? Og er det ikke besværligt?


Hej Nora.
Nej det er ikke spor svært når man bare vil.
Du skal nok regne med at for at få det syet, kan du stort set købe to nye sofaer til samme pris.

V.h. Håndværkeren smile
Kan godt være jeg skal kaste mig ud i det så.
Hej Nora.
Et lille Ps. Jeg har skrevet en privat besked til dig, som du så kan se om du kan bruge til noget.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis