Spam Fighter...

Hejsa.

Har lige downloadet og installeret et dansk, gratis spamfilter på http://www.spamfighter.com

Bad det efter installationen om at rense min 'slettet post', det gik som en mis, den nappede lige nøjagtigt de 14 mails, der var spam dér.

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt, og jeg er tæt på at købe et års adgang til 'pro' versionen (sølle 200 kr.)

Men vil lige høre, om andre herinde har erfaring med Spam Fighter?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lars:Gratisversionen er vel ok? det er et rigtigt godt program. brugte det i et par år.

Eneste ulempe, det kan kun køre med Outlook Mvh Benny.

Benny N.
bestemt ikke anbefalde
Citat fra albino

Hejsa.

Har lige downloadet og installeret et dansk, gratis spamfilter på http://www.spamfighter.com

Bad det efter installationen om at rense min 'slettet post', det gik som en mis, den nappede lige nøjagtigt de 14 mails, der var spam dér.

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt, og jeg er tæt på at købe et års adgang til 'pro' versionen (sølle 200 kr.)

Men vil lige høre, om andre herinde har erfaring med Spam Fighter?


*******************************************************!

Hej albino´´ jeg kan og vil personligt ikke anbefalde spamfighter og især ikke til hele 200 kr. det er ALT FOR DYRT.

Jeg har selv været bruger i form af at teste programmet da jeg arbejder for et firma der tjekker Antivurus programmer samt andet sikkerhed for at beskytte ens Pc.

Jeg er en "HACKER & IKKE EN (jAA UNDSKYLD SPROGET) EN LATTERLIG SKIDE CRACKER wink !

Og det væreste ved en carcker er: idioten ikke ved hvilken Pc han prøver, at ødelægge/trænge ind i... rolleyes BIG-TIME.

Jeg kan og vil stærkt fraråde dig for, at købe denne lavsige løsning..

Jeg har hvis du er interseret noget der er meget bedre og som du får mere ud af for dine penge samt der osse er et par ting indbygget i programmet som osse er med til at stoppe spyware -phissing- bad-worm =(orme) og et par andre gode muligheder.

Hvis det har din interesse så skriver du bare og jeg vil natruligvis hjælpe dig.

Du tænker saikkert hvorfor smider han ikke bare det/de links ind NU f
Tag det roligt, og tal pænt. Så kan det være, at dine indlæg betragtes seriøst, og at de bliver afsluttede inden du trykker send "lynsvar".
Bare det, at der er et program, som sletter alle de "åndsvage" mail i indbakken kan sagtens være 200 kr. værd, men kunne godt tænke mig, at du lige i ro og mag fortæller, om programmet på nogen måde kan skade andres opsætning af samme, eller hvordan jeg skal læse sætningen som starter med idioten (er det programmøren eller "en ude i den vide verden" du mener?)
Hilsen Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Citat fra Gerhard

Tag det roligt, og tal pænt. Så kan det være, at dine indlæg betragtes seriøst, og at de bliver afsluttede inden du trykker send "lynsvar".
Bare det, at der er et program, som sletter alle de "åndsvage" mail i indbakken kan sagtens være 200 kr. værd, men kunne godt tænke mig, at du lige i ro og mag fortæller, om programmet på nogen måde kan skade andres opsætning af samme, eller hvordan jeg skal læse sætningen som starter med idioten (er det programmøren eller "en ude i den vide verden" du mener?)
Hilsen Gerhard


******************************************************!

Jeg tror vist nok du læser forkert ellers kan du ikke forstå min skrive måde. Den er nu meget nem og lige til, men nu bruger jeg kun normal skrift for der er jo massere der misforståpr når de ikke ved ordens betydning og måden de er skrevet på (det er Pc sprogsmile.

Først hvad mener du med dette her du skriver: (Tag det roligt, og tal pænt. Så kan det være, at dine indlæg betragtes seriøst, og at de bliver afsluttede inden du trykker send "lynsvar".)

Jeg er slet ikke med for, som jeg læser det du skriver tilbage til mig er, at jeg lige skal bruge hjernen og tænke mig godt om inden jeg poster en tråd/indlæg.

Hvis du hentyder til det (f) der er i sidste sætning, som skulde havde været et komma (hvilket jeg naturligvis ikke regnet med jeg skulde til, at forklarer med en yderliger postede sætning. Og, at modparten sagtens kunne forstå det.

Jeg har vendt og drejet det (f) men jeg kan personlig ikke få noget bande ord ud af dette, så jeg kan ikke se hvad du hentyder til i din sætning.

Og m.h.s til den såkaldte "Ideot" - Det er selgfølgelig fjolset til "Crackeren" jeg hentyder til, som der tydeligt står.

Grunden til jeg først svarer tilbage nu er fordi jeg syntes det var en besynderlig og ikke mindst underlig bemærkning, at komme med om jeg skal tage det roligt og så ville mine indlæg blive taget mere seriøst.

Hvis det her ikke er seriøst så ved jeg ikke hvad det kaldes.
-Gør du.?

Personligt gad jeg ikke bruge de 200 kr. på noget der kan fåes gratis og som har de samme egenskaber, som du leder/søger efter.
Jeg forstår ikke helt hvad du mener med, om programmet på nogen måde kan skade andres opsætning af samme.. Samme hvad??

Nej det programmet SpamFighter kan ikke skade andres opsætning hvis det er det du spørger om.

Jeg selv bruger et gratis prg. som tager alle de spam mails jeg ikke vil have og komemr der nye ind så er den hurtig til, atopfange dem når man makere den/dem, som spam.
Jeg burde nok svare dig personligt, fordi det sikkert ikke er i almen interesse den diskussion vi har gang i. Men ved nærmere eftertanke, så lader jeg lige forummet få fornøjelsen en gang til.

Din lille smiley omkring pc-sprog: Jeg har gennem 10 år haft tittel af udviklingschef i et mindre EDB-firma, så jeg forstår både sprog og iver.

Omkring layout af dit indlæg, så prøv selv at se det igennem, med dine understregninger - fed skrift osv. kig kritisk, så vil du se en afslutning på "en bunke lort" - sluttet med en halv sætning og "fadme" - iøvrigt høvlet til med slåfejl, som en gennemlæsning inden du trykkede lynsvar ville have fjernet. Så havde meningen trådt lidt bedre frem.
Tilføj så min uvidenhed omkring "crackeren" - jeg kunne ikke se om det var firmaet som har udviklet produktet, eller en imaginær person, som var din modsætning du mente. Hvis jeg læser "firmaet", så leverer de en ydelse, (og den kan man li' eller ej), og intet i indlæggene tyder på almindelig "ta' røven på folk", så jeg oponerede spagt, at så skulle de vel heller ikke kaldes idioter. Jeg ser i dit nye indlæg, at det er en imaginær modsætning til dit eget virke som hacker - så får det en anden betydning - så ok.
Iøvrigt så slutter dit indlæg uden hverken et link eller en argumentation om hvorfor kun de få "udvalgte" kan få et link til noget som både er billigere (og påstået bedre). Jeg følte mig lidt snydt - fordi jeg også gene ville ha' noget uden at skulle betale et par hundrede kr.
Omkring at skade andres opsætning, så mener jeg, at som jeg læste " idioten ikke ved hvilken Pc han prøver, at ødelægge/trænge ind i" og jeg antog at det var programmet/programmøren Spamfighter du havde en viden om, som du delte - så ville jeg vide om min opsætning af spam kunne forstyrre Albinos opsætning, fordi programmet ikke kunne skelne vores pc'er fra hinanden. (Og ja - jeg troede stadig, at det var programmet du hentydede til, havde en viden om og delte med os andre.
Så læs min opsang som følger: Du skriver at 200 kr er for meget - det er ok at du har den mening - vi er andre som er af modsat opfattelse - men det behøver vi ikke at ophæve til fed skrift. Hvis du har en viden om fejl i programmet - så er den viden vigtigere end bare at kalde programmøren en idiot. Hvis du har et godt link som nogen har givet dig løn for at teste - ja kom med det.
En stor hilsen fra Gerhard, som glæder sig over at få din fede røv op af stolen med en enkelt bemærkning, og som iøvrigt har svaret Spamfighter, at jeg ikke bliver betalende kunde.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Annonce
Hej Albino,
Det er i mine øjne et glimrende produkt. Det gør jobbet, har en rimelig pris og er dansk. Det sidste er måske et dårligt argument; men skulle absolut være tre.
Nej, det er et godt produkt.
Der er vist nogle begrænsninger i gratisudgaven (whitelist/blacklist).

Kan kun anbefales...

A

Hils!
Citat fra Gerhard

Jeg burde nok svare dig personligt, fordi det sikkert ikke er i almen interesse den diskussion vi har gang i. Men ved nærmere eftertanke, så lader jeg lige forummet få fornøjelsen en gang til.

Din lille smiley omkring pc-sprog: Jeg har gennem 10 år haft tittel af udviklingschef i et mindre EDB-firma, så jeg forstår både sprog og iver.

Omkring layout af dit indlæg, så prøv selv at se det igennem, med dine understregninger - fed skrift osv. kig kritisk, så vil du se en afslutning på "en bunke lort" - sluttet med en halv sætning og "fadme" - iøvrigt høvlet til med slåfejl, som en gennemlæsning inden du trykkede lynsvar ville have fjernet. Så havde meningen trådt lidt bedre frem.
Tilføj så min uvidenhed omkring "crackeren" - jeg kunne ikke se om det var firmaet som har udviklet produktet, eller en imaginær person, som var din modsætning du mente. Hvis jeg læser "firmaet", så leverer de en ydelse, (og den kan man li' eller ej), og intet i indlæggene tyder på almindelig "ta' røven på folk", så jeg oponerede spagt, at så skulle de vel heller ikke kaldes idioter. Jeg ser i dit nye indlæg, at det er en imaginær modsætning til dit eget virke som hacker - så får det en anden betydning - så ok.
Iøvrigt så slutter dit indlæg uden hverken et link eller en argumentation om hvorfor kun de få "udvalgte" kan få et link til noget som både er billigere (og påstået bedre). Jeg følte mig lidt snydt - fordi jeg også gene ville ha' noget uden at skulle betale et par hundrede kr.
Omkring at skade andres opsætning, så mener jeg, at som jeg læste " idioten ikke ved hvilken Pc han prøver, at ødelægge/trænge ind i" og jeg antog at det var programmet/programmøren Spamfighter du havde en viden om, som du delte - så ville jeg vide om min opsætning af spam kunne forstyrre Albinos opsætning, fordi programmet ikke kunne skelne vores pc'er fra hinanden. (Og ja - jeg troede stadig, at det var programmet du hentydede til, havde en viden om og delte med os andre.
Så læs min opsang som følger: Du skriver at 200 kr er for meget - det er ok at du har den mening - vi er andre som er af modsat opfattelse - men det behøver vi ikke at ophæve til fed skrift. Hvis du har en viden om fejl i programmet - så er den viden vigtigere end bare at kalde programmøren en idiot. Hvis du har et godt link som nogen har givet dig løn for at teste - ja kom med det.
En stor hilsen fra Gerhard, som glæder sig over at få din fede røv op af stolen med en enkelt bemærkning, og som iøvrigt har svaret Spamfighter, at jeg ikke bliver betalende kunde.[/quote

*****************************************************

Efter det ubehøvlet crap du lukkede ud til og mod mig trods alt jeg kun prøver at være dig behjælpelig med dit spørgsmål. Så syntes jeg selv du kan og skal løse det lille problem for du forstår åbenbart ikke medningen med det jeg skriver og så kan det være lige meget.

Desuden så hakker du på folk og kommer med nedladende udtalelser som: få din fede røv op af stolen.

Desuden kan jeg ikke efter forstå Du spørger om sådan et lille problem og ikke selv løser det nu når du har/ havde været udviklingschef i et mindre EDB-firma, som du selv skriver.

Og bare din start sætning fik mig til at stoppe op her og tænke mit: Du skriver jeg skriver en bunke lort. Fint nok med mig så find hjælpen en anden sted henne.

Grunden til jeg ikke kom med et link fra starten af var fordi jeg har set en hel del uafsluttede tråde og det pis gider jeg ikke.

Held og lykke med dig lille spam problem og hvad du ellers har for jeg står af her. det er spild af tid.

Forsat god dag til Jer alle sammen!

Ps. M.h.s til slå fejl har du overhovet tænkt på det enten kunne være en der var ordblind der sad på den anden side af skærmen og skrev el. vedkommens keyboard ikke helt virkede.

Tænk selv over de små ting som burde være en selvfølgelge i den branche du har er el. har været i i de 10 år, som udviklingschef. [Den stilling burde være nok til selv at finde svaret på det her spørgsmål du selv stiller.
Hvis I skal slås herinde, kan I så ikke gå udenfor???

Vi HAR købt et års prof adgang og glæder os over de ca. 20 spam-mails, der hver dag ryger direkte i skammekrogen, og anmelder gerne resten.

Så for os er det nogle af de bedste 200 kr vi har givet ud i computerverdenen.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Sender lige et stort *SS* til Sheriffen med ønske om en god dag.
Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis