Materiale til stor model

Jeg har brug for hjælp.

Jeg skal bygge en stor model af noget som mest af alt ligner en dildo wink

Den skal være ca. 2 meter lang og skal være solid og vejrbestandig, men jeg ved ganske enkelt ikke hvad den skal bygges af.

Da den skal være meget naturtro og med en høj grad af finish, dur balloner og papmaché ikke.

Hjælp modtages med kyshånd.

Lars

-------------------------
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lars

I hvor høj grad skal det kunne formes? Jeg tænker på bløde kurver or sådan.

Kunne man tænke sig en eller anden form for skellet, som bærer et hønsetrådsagtigt net, som formes til den ønskede figur, og derefter beklædes med et dertil egnet materiale - Gips, med behandling som tåler udemiljø, (hvis det kan lade sig gøre) eller evt. glasfiber, eller måske en eller anden form for masse som kan sprøjtes på, og som kan formes.

Man kunne måske også støbe noget i sand.

Nå, det var bare lidt strøtanker, som måske kan bruges til at lede videre.

Carsten.
du kan låne min og tage en 1:1 afstøbning *GGGG

det var bare for fristende - sorry!
Hvaa......vil det sige at du er 2 meter høj, helt skallet på toppen, har hverken arme eller ben, men en stor hudfold i nakken?

det var bare for fristende - sorry!

Lars

-------------------------
bortset fra det med armene og benene ja ;-)
Der er et hus i Hillerød der har sådan en stående som søjle foran huset. Den er lavet af et stykke træstamme, som er afbarket og skåert til. Hvorfor de har den stående ved jeg ikke... men jeg har da undret mig over det.

De japanske frugtbarheds kult objekter i samme facon, er også lavet af en hel stamme.

Green

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også