Hvor lejer man haveværktøj / køber grus i København?

Hej Alle

Jeg skal til at anlægge en terasse og skal derfor finde nogle anbefalelsesværdige udlejningsselskaber, der kan leje mig en pladevibrator, en motorbør, et pælebor og måske også dét jeg endnu ikke ved at jeg har brug for ;-)

Tilsvarende har jeg også behov for at få anbefalet hvor man køber stabilgrus og afretningsgrus til levering.
Tager man kontakt direkte til en grusgrav, eller en vognmand?

Og nu vi er igang, betonfliser (30x30 eller 40x40 cm) er der forskel på kvaliteterne heraf, eller er det så standardiseret at alle tager ca. samme pris for samme kvalitet heraf?

Er der nogle der kan anbefale mig hvor i københavnsområdet man får de bedste priser og god betjening (eller hvor man får det modsatte og derfor IKKE skal henvende sig)

pft TvE

I teorien er der ikke forskel på teori og praksis, men i praksis er der...
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
puha.....mange spørgsmål

Udlejnings forretninger i Storkbh. www.cramo.dk www.dne-udlejning.dk www.stark.dk og helt i særklasse efter min mening www.jjm.dk (godt nok i Karlslunde)

Med hensyn til grus ville jeg henvende mig til en vognmand, medmindre du selv vil hente det, så er det god ide at køre direkte i grusgraven
Start med at tage fat i en vognmand (eller flere) da de ofte har grej til udlejning og kontakter til fliseleverandører

Det du skal være opmærksom på med fliserne er at de skal være certificerede/godkendt, da du ellest kan få frostsprængninger og farveskift - der bliver solgt mange elendige belægningssten

Med venlig hilsen

Fladder
Hej Fladder

Tak for godt (og hurtigt) svar - der er jo til flere timers underholdende læsning på de nævnte websites ;-)

Jeg havde nu ikke regnet med at vognmændsforretninger også gjorde sig med den slags maskineudlejning, men det kan da komme an på en prøve…

I teorien er der ikke forskel på teori og praksis, men i praksis er der...
Hej, jeg kom lige forbi dit indlæg, og syntes jeg ville fortælle dig, at du meget nemt og billigt kan købe / bestille grus jord sand granit med mere på vores hjemmeside, www.grusdirekte.dk


Grus Direkte ApS -www.grusdirekte.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis