Priser på vinduer ???

Hej
Vi har kig på nogle vinduer fra et firma, der hedder outrup vinduer - er der nogen, der ved, hvilket prisleje disse vinduer er i og hvordan er kvaliteten ???
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Mit råd til alle:
Køb kun vinduer fra en DVC certificeret fabrik og lad alle bundglaslister være i aluminium.
Fordelen er at de er underlagt en kontrolordning som garanterer for en bestemt kvalitet.

Outrup vinduer er en sådan fabrik og leverer et godt produkt, som jeg også til tider anvender.

Men det kan ikke siges tit nok: Jeg skifter jævnligt vinduer der er 4 - 8 år gamle fordi der bliver valgt forkert her, og især bør man holde sig væk fra tømrer/snedkeren der selv laver sine vinduer, da der ingen garanti er for vacumimprægnering/ trækvalitet/ udførelsesmetoder.

Jeg har f. eks. lige skiftet vinduer et sted hvor det var anden gang på 10 år de fik det gjort, og de første to hold var lavet af den lokale tømrer/snedker.

Jeg udskifter iøvrigt en del vinduer i mit lille firma og har derved en del erfaring med dette.
Det var rart at få en fagmands "godkendelse" af vores valg af vinduer. Mon du kan hjælpe os lidt med, hvad disse vinduer koster ???
Dem vi har kig på, er de såkaldte palævinduer - model BH7-3-15B. Det er dannebrogsvinduer med små sprosser foroven og en bue i midten.
På forhånd tak

MP
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej MP

Vi har vinduer fra Outrup. Vi er ikke særlig imponerede af dem, men måske skyldes det, at de er vist desværre ikke blevet særligt godt vedligeholdt af den tidligere ejer. Så hvis I vælger Outrup, så husk at de skal behandles jævnligt.

VH Maj
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Vi har lige sat 2 nye vinduer i, som er fra Ideal Combi, i Hurup Thy.

De er rigtig gode, og naturligvis DVC godkendt. Tømreren, der satte dem i for os, sagde også god for dem. Det mærke kan varmt anbefales.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej smile

Jeg har lige været ind på www.det-er-nemt.dk og jeg synes altså at det er lidt for dyrt.

Hvis man vil have gode priser på vinduer, så skal man kontakte et par trælaster, og få dem til at komme med nogle tilbud. Der er hurtigt 20-40% at spare.

Mvh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis