Hej,
Min K50 trækker ikke så godt, og kører langsomt.
Der er mange gode tips på forum men ikke så megt om Suzuki K50. Jeg fik blod på tanden og begyndte at skille motoren ad og har lige nogle spørgsmål. Kan nogen hjælpe?
Når nogen beskriver hvordan man fjerner plomben ved indsugningssiden bag karburatoren lyder det så enkelt, men når jeg kigger på det ca. 7 mm hul der er kan jeg ikke forestille mig hvordan plomben er placeret og hvor og hvorledes jeg skal bore for at løsne plomben. Det er vist nødvendigt før man borer et større hul Mange siger man kan bore op til 16 mm, men jeg er bare interesseret i at få den til at køre max. 50 km. Er det så mon nok at jeg alene fjerner plomben.
Har løsnet alle skruer til gearkassen på svinghjul siden men kan ikke skille den ad. Der bliver en åbning på en halv cm men så vil den ikke mere. Skal jeg også fjerne koblingen og tandhjul og skruer på den anden side? Eller skal der bare trækkes til. Der er øjensynligt intet der holder fast på svinghjulsiden, udover tætningsringen ved gearskifter armen.
Håber nogen kan hjælpe, på forhånd tak. Ellerer der nogen der kender til et forum hvor jeg kan få hjælp.
Mvh.
Has