Peugeot 106 med højtomgang

Jeg har et problem med en Peugeot 106 Ralley som jeg håber der er nogen der kan hjælpe med.
Efter at have trukket en ledning til en sikring ud i motorrummet som går til min forstærker i bagagerummet, opdagede vi at der var et lille hul på benzinslangen som ligger i dørpanelet i førersiden. Den eneste måde vi kunne lave hullet uden at skulle trække helt ny slange var ved at købe 2 meter benzinslange og et benzinfilter. vi klippede så stykket med hullet væk og samlede slangerne igen ved hjælp af benzinfilteret som nu ligger gemt i dørpanelet så der faktisk nu er 2 benzinfiltre på bilen men det skulle jo ikke være det store problem..... Mit problem er nu bare at bilen står meget højt i tomgang...den ligger på ca 2500 omdrejninger hvilket jo ikke lyder særlig godt. Jeg er ikke selv den store mekaniker så fik hjælp til det med at samle slangerne igen. Kan det have noget med samlingen af benzinslangen der gør at bilen står højt i tomgang nu ?....det har aldrig været et problem før.
Ellers hører jeg meget gerne om andre forslag til fejlfinding så jeg kan få min bil til at lyde normalt igen.
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis