Presenning

Er der evt nogen der har et råd til os.
Vores 5-6 år gammel presenning til båden er blevet angrebet af mug og jordslåethed samt mågeklatter og andet godt.
Vi har forsøgt med at ligge den i blød med marine mugfjerner og har prøvet at få den renset proff. ved et firma, til en mindre formue, men lige lidt hjælper det. confused
Er der evt nogen der har et råd til os. Vores 5-6... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ser nu at der er tale om en BOMpressening - jeg troede det var en vinterpressening smile

Beklager misforståelsen...
Citat fra ThomasB

Jeg ser nu at der er tale om en BOMpressening - jeg troede det var en vinterpressening smile

Beklager misforståelsen...


Hej ThomasB.

Undskyld mit sprogbrug, det er ikke så hårdt ment som det blev skrevet.
Jeg har desværre en lille tendens til at ryge voldsomt i blækhuset, hvis jeg føler mig trådt på, også fordi jeg efterhånden har bemærket at mange glemmer at læse spørgerens spørgsmål.
Det er som om svaret er det der skal gås efter og det har jo mindre betydning hvis ikke spørger indlæget læses først, derfor føler jeg at der er enkelte her på LDS. der går mere efter hvad Håndværkeren nu har udgydt sin mening om, og kan vi lige jorde ham engang.

V.h. Håndværkeren smile
Hej Håndværkeren smile

Jeg har ikke bemærket at dit sprogbrug var hårdt? wink

Som du kan se, så misforstod jeg at det var en BOMpressening - hvilket i øvrigt ikke fremgår af spørgsmålet.

Så mit svar var vedrørende vinterpressening, som jeg på glasfiberbåde mener er helt unødvendige. (de holder på fugten, blæser af, snorene og øjer slider på bl.a fribordet osv).


I øvrigt får man svar som man råber i skoven - siges der wink

Mvh Thomas
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis