MC tøj

Skal ud og erhverve mig noget af det her MC tøj der er billigt på denne årstid. Men hvad skal man vælge. Det bliver nylon. Men skal det være alm. bukser eller overalls. Hvad har i valgt og hvorfor.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra PeterR

Skal ud og erhverve mig noget af det her MC tøj der er billigt på denne årstid. Men hvad skal man vælge. Det bliver nylon. Men skal det være alm. bukser eller overalls. Hvad har i valgt og hvorfor.

MVH


Hej PeterR.

Jeg har goretex med almindelige bukser og så en lidt lang jakke, det er faktisk lidt af en mode sag, for da jeg købte mit for 5 år siden kunne jeg ikke opdrive oweraals / smækbukser som jeg ellers helst ville have. Grunden var den gang at jeg mente at det ville skåne for træk op ad ryggen, men det har ikke været et problem med den Jakke jeg har.
Et lille hint Peter, køb bukserne et nummer eller to for store, jakken et nummer for stor.

V.h. Håndværkeren smile
Jeg har flere bekendte der har været i Tyskland efter MC-tøj, der skulle være store besparelser at hente

Du kan selvfølgelig også finde ud præcist hvad du vil have herhjemme, og så bestille det fra Tyskland på postordre - så er køreturen knap så lang

Med venlig hilsen

Fladder
Citat fra PeterR

Skal ud og erhverve mig noget af det her MC tøj der er billigt på denne årstid. Men hvad skal man vælge. Det bliver nylon. Men skal det være alm. bukser eller overalls. Hvad har i valgt og hvorfor.

MVH


Hej Peter..

Bilka har sometider kanon tilbud på mc tøj..

Men er du i tvivl ville jeg da gå i en mc forretning og få lidt gode råd.
Kommer jo meget an på "alder/hastighed" og kørselsbehov.. smart/praktisk o.s.v.

Mvh Jan J
Det er ikke til en racer, jeg er en mand på 0.1 ton, Bilkas tøj sidder oppe midt på ryggen på sådan en krabat som mig, jeg har ikke lykkedes at fange en størrelse XX(X)L hos dem.

Jeg har købt en starter jakke/bukser i Nylon, helt sort, ved ikke rigtig med kvaliteten, den ser ok ud i stofkvaliteten samt syningerne, velcroen er også af en kraftig kvalitet, det var et tilbud i den lokale THansen, der er lige et par mærker der skal pilles af, ikke fordi jeg er flov over oprindelsen, men fordi jeg hader reklame (iøvrigt en positiv egenskab ved mærket B&O, sidespring).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej,
Ellers prøv at kontakte www.mcsport.dk - Eigil - de har fohandlingen af noget mega fint MC grej fra Pakistan !
Hils ham fra mig - det er min far !
Mvh
Vangsøe

Vangsoe
jeg stod selv og skulle købe i foråret, for første gang. Det er sgu en jungle, men mon ikke at pris og hvalitet også her hænger sammen..
Men sørg for at alle puder og beskyttelser sidder tæt til der hvor de skal gøre gavn,- eller at de kan spændes til. Goretex er regntæt, men skulle efter sigende ikke være helt så slidstærkt hvis du kkommer ned at ligge. Lædder er stærkt, men ikke regntæt. Sørg for at få nogle støvler og handsker også. Jeg har også købt et rygskjold. Jeg kører bestemt heller ikke stærkt,- har en gammel BMW fra 75,- men selv ved 50 km kan det også gøre ondt hvis du glider ind i en kantsten.
Jeg købte ikke det dyreste, men heller ikke det billigste. For det ER sgu dyrt at investerer i. Men som sagt,- pasform er vigtigt
mvh jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis