Nyt liv til hvide mursten

Er der nogen der har erfaring med dette produkt fra Skalflex? Umiddelbart virker det som en nem gør-det-selv løsning for os med de hvide mursten.

http://www.skalflex.dk/support/press/120706.html


Mvh

Kim
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kim

Ja det lyder til at det er det nye universal gør det selv midel til hvide kalksand mursten, man nå jo håbe at det holder til hvad de låver wink. firmaet skalflex er et anerkent og respekteret firma i byggebrangsen, så jeg tror ikke at de sender noget på markedet som de ikke har testet 100 % og ikke kan sige god for. Hvis det ikke kan holde og du har fult deres brugsanvisning så kan du jo altid sagsøge dem wink smile
Så jeg vil da foreslå dig at smutte med i den nærmeste byg... og købe nogle sække, og så bare komme i gang med projektet.
PS.god arbejds lyst

Alt kan lade sig gøre
Det umulige tager bare lidt længere tid smile
Jeg har kun brugt Skalcem 1000 til tegl/cement huse, men der virker det godt.
Når Skalflex skriver det også virker på kløvede kalksandsten, så har jeg ingen betænkelighed ved at prøve produktet, da firmaet ikke er en "døgnflue".

Mvh.
bodker

Tak for svarene begge to.

Nu kender jeg vidst min arbejdsplan for det næste stykke tid.


Mvh
Kim
Citat fra kla

Tak for svarene begge to.

Nu kender jeg vidst min arbejdsplan for det næste stykke tid.

Mvh
Kim


Tråden er godt nok noget gammel, men er interesseret i at høre om dit projekt blev til noget og om du er tilfreds med resultatet?

Evt. andre der har anvendt Skalcem 1000 på et hus med kalksandsten og vil dele deres erfaringer?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis