Billige blækpatroner...

Hejsa.

Det er ellers meget sjældent, jeg gør reklame for noget.

Men jeg vil lige gøre opmærksom på siden http://www.trykspar.dk/.

Bestilte 3 patroner hhv. sort og farve, ialt 6 stk til vores Canon Pixma 1500 printer. Det er bestemt ikke den dyreste printer at købe forbrugsstoffer til, men en samlet pris på kr. 51 plus forsendelse kr. 20 er temmelig svær at hamle op med...

Bevares, det er uoriginale patroner, men de virker, og resultatet er tæt på hvad de originale præsterer, og bestemt tåleligt, prisen taget i betragtning.

Håber I får glæde af linket cool

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et godt tilbud er altid værd at tage med, tak for info smile
Jeg ved godt at dette er en gammel tråd, men jeg vil gerne reklamere lidt for vores side, der sammenligner nogle af de mest kendte sites på nettet, der sælger billige blækpatroner. Vores test viser, at selv på kompatible blækpatroner, er der meget store prisforskelle, og dermed også en del penge at spare. Adressen til vores guide er www.blaekpatroner.info

Se vores guide til billige blækpatroner og printerblæk.

Skrevet af Tools4work på 25 mar 2011 12:37
Jeg ved godt at dette er en gammel tråd, men jeg vil gerne reklamere lidt for vores side, der sammenligner nogle af de mest kendte sites på nettet, der sælger billige blækpatroner. Vores test viser, at selv på kompatible blækpatroner, er der meget store prisforskelle, og dermed også en del penge at spare. Adressen til vores guide er www.blaekpatroner.info

Du glemmer at skrive at udover den kortsigtede prisforskel så er der en langsigtet prisforskel. i den ligger udgifter til printer hvor dysserne stopper til og lignende problemer grundet kvalitetsproblemer.
Jeg kan kun komme i tanke om ganske få butikker hvor man kikker på kvalitet frem for pris. det er TPI danmark.
med blæk er det som reservedele til biler. man kan få noget billigt møg der koster meget mere på den lange bane end et kvalitets produkt.

Jacob
Skrevet af Jacob Antenne på 28 mar 2011 16:15

Du glemmer at skrive at udover den kortsigtede prisforskel så er der en langsigtet prisforskel. i den ligger udgifter til printer hvor dysserne stopper til og lignende problemer grundet kvalitetsproblemer.
Jeg kan kun komme i tanke om ganske få butikker hvor man kikker på kvalitet frem for pris. det er TPI danmark.
med blæk er det som reservedele til biler. man kan få noget billigt møg der koster meget mere på den lange bane end et kvalitets produkt.

Når nu I er kommet ind på det................

Ja, der findes dårlige og gode kompatible blækpatroner.

Jeg har 2 Epson Stylus Photo R360 med 6 patroner i hver og har prøvet lidt af hvert - et enkelt sæt smed jeg ud efter at have skrevet få sider - alt for dårlig kvalitet.

Nu bruger jeg udelukkende patroner fra JetTec http://www.jettec.com - de er knaldgode og til under den halve pris ( 50 - 60 kr/stk ) af originale - og mine printere har ikke taget skade.

De har også den fordel i forhold til mange andre kompatible at der sidder en chip på den så blækniveauet kan aflæses.

De kan købes i DK hos http://b4ma-print.dk

Men indrømmet - dem der linkes til idet første indlæg er godt nok billige

Jeg har bare ikke lige mod på at prøve.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jeg er ikke den store haj til blækpatroner.

Findes der en guide eller lignende hvor man kan se, hvilke blækpatroner der passer til sin printer?

Find det bedste og billigste minicruise på Minicruise-guide.dk. Læs også om de sjove Friv spil.

Annonce
Mine erfaringer sige, du får hvad du betaler for, og tit er det ikke besværet værd at spare penge på det område.

 If its not broken. DONT FIX IT!!!

 - Non semper ea sunt quae videntur -

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis