Paneler/rørkasser til pex-rør - billigst muligt?

Er der nogen der ved hvor man kan få rørkasser / paneler m. plads til pex-rør til rimelige penge?

Der skal såmend bare være plads til 2 x 15mm pex-rør, der dog ikke må ligge helt op af hinanden (da det er henholdsvis koldt/varmt vand, er de adskildt af rørbærer).

De kabelkasser de har i Jem & Fix / Harald Nyborg, er lige små nok. De skal helst være ca. 5 cm høje (og gerne lidt mere).

Da jeg skal bruge ca. 15 meter, er jeg lidt for nærig til at give 100-150 kr. meteren (som er de eneste priser jeg har fundet endnu).

SKyd løs med lidt konkrete forslag biggrin
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med paneler ! I dag kan man få nogle paneler hvor man kan gemme kabler og ledninger i langs gulvet. Men om de lige er dybe nok til pexrør er jeg ikke klar over.
Jeg ved dog at du kan få de kabel kasser i væsenlige større mål, men der skal du nok til en el indstalatør for at købe dem.
Der er nu ingen grund til at være nærig, tænk på at du skal se på dem i mange år, og noget klamp vil du blive træt af meget hurtigt.
Citat fra Håndværkeren

Hvad med paneler ! I dag kan man få nogle paneler hvor man kan gemme kabler og ledninger i langs gulvet. Men om de lige er dybe nok til pexrør er jeg ikke klar over.
Jeg ved dog at du kan få de kabel kasser i væsenlige større mål, men der skal du nok til en el indstalatør for at købe dem.
Der er nu ingen grund til at være nærig, tænk på at du skal se på dem i mange år, og noget klamp vil du blive træt af meget hurtigt.


Helt enig - men økonomi og æstetik følges ikke altid ad wink. Jeg ved at elinstallatørerne har nogle kasser der kan bruges - de er bare så dyre sad.

Jeg ville meget gerne hvis I kunne give mig konkrete forslag (eks. hvor man kan købe dem).
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis