Olieopvarmede El-radiator kla 129 2750 04-10-2006 06:26 Jeg har brugt lidt tid på nettet for at finde olieopvarmede el-radiatorer, men uden held. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem? Mvh Kim 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
malkekoen 124 4690 04-10-2006 07:33 Citat fra klaJeg har brugt lidt tid på nettet for at finde olieopvarmede el-radiatorer, men uden held. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem? Mvh Kim Jeg har 2, du kan købe for en meget billig penge. Den ene er helt ny og i uåbnet emballage, den anden har været brugt ca. 30 timer (men er som ny). De er begge med 9 ribber og yder fra 750W til 2000W (rettet fra 7 ribber - sorry). De er monteret på hjul - er ikke helt klar over om de også kan væghænges... Bor på midtsjælland, hvis det har interesse. Købte dem som en midlertidig løsning indtil vi fik lavet fjernvarme - men den kom hurtigere end beregnet :p.
el-smeden 1 4871 04-10-2006 18:47 hej hvis du ikke akn bruge det gode tilbud fra Malkekoen. Så kan du få dem hos www.greenline.dkde findes i mange størelser.
pab1 114 6800 04-10-2006 19:27 HejDe kan købe mange steder ! blant andet i bauhaus og silvan varmer ok men er lidt dyre i drift havde selv et par stk. sidende midlertidig til den satan til smeden (mig selv ) fik lavet rørene færdig til radiatorene. Alt kan lade sig gøre Det umulige tager bare lidt længere tid
malkekoen 124 4690 04-10-2006 19:31 Citat fra pab1HejDe kan købe mange steder ! blant andet i bauhaus og silvan varmer ok men er lidt dyre i drift havde selv et par stk. sidende midlertidig til den satan til smeden (mig selv ) fik lavet rørene færdig til radiatorene. Tror også vi købte vores i Bauhaus. De er faktisk ikke så dyre i drift som jeg troede ( i hvertfald ikke i forhold til de el-radiatorer vi havde tidligere). Vi kørte vores 9 ribbers ved ca. 1000W - og den varmede ca. 20-25 kvm op.
pab1 114 6800 04-10-2006 19:55 HejJa du har da ret i at de ikke er så dyre i drift som en alm. el-radi. men jeg ville sq nødig opvarme et helt hus med dem.Grunder til at de er billigere i drift er jo nætop at de opvarmer noget olie som så både giver en bedre varme fordeling men også afgiver varme efter den er slukket, hvilket en alm. el-radi ikke gør, der går nul komma fem og så er den minus grader Alt kan lade sig gøre Det umulige tager bare lidt længere tid