Lav-Tøj

Hej jeg er en ny bruger her inde og syntes det er et rigtig fedt site, men syntes der mangler en lav-tøj da jeg tror der er mange lurere her inde der kunne være interesseret? er der det? Og hvad syntes i om ideen?

Mvh Saywhaat
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Saywhaat

Hej jeg er en ny bruger her inde og syntes det er et rigtig fedt site, men syntes der mangler en lav-tøj da jeg tror der er mange lurere her inde der kunne være interesseret? er der det? Og hvad syntes i om ideen?

Mvh Saywhaat


Jeg tror du er gået galt i byen, der er en webside der hedder Rokken, der kan du stille alle de sjove spørgsmål om beklædning som du skulle have lyst til.

V.h. Håndværkeren smile
Citat fra Saywhaat

I har da lav-computer`
kender da et par andre sites hvor man i den forbindelse også kan stille sjove spørgsmål

V.h. Mediegrafikeren biggrin


Hvad enten det nu er sjove spørgsmål eller lidt mere seriøse omkring emnet beklædning, tror jeg at du vil få væsentligt bedre hjælp på Rokken.

V.h. Håndværkeren smile
Som har sit eget skrædderi og er specialiceret i Dameskrædderi bla.
Faldt lige over denne tråd. Nu her nogle år senere, er der så flere der er synes det er en god ide? Jeg synes det kunne være dejligt med et forum for lav-det-selv tøj, både helt og halvt. Eksempelvis målrettet dem der laver tøj fra bunden og os andre, der laver tøj til familien, med eksisterende tøj købt fra nyt, som så bliver piftet lidt op med en masse små forbedringer.

Knus Sarah Janne Nielsen.

Mine interesser: Køkkenhaven, hobbymalerier, kreative løsninger til hjemmet, bryllupsplanlægninger og simple gør-det-selv løsninger.

 

Jeg har gode erfaringer med:
Velux Rullegardiner

Svane Køkkener

Bryllupsmusik

Nu er der sket meget siden, denne tråd blev startet og der er kommet mange nye under katagorier, og noget om skrædderier kunne da nok være en lige så naturlig som gadgtes & dimser.

Men det er noget som JørgenE og AllenE skal tage stilling til

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Jeg vil da godt være behjælpelig med svar og vejledninger i en sy selv tråd.

V.h.  Håndværkeren
Ja- der skal bruges en tråd for at kunne sy :-)

sorry, jeg kunne ik' la' vær'
go' weekend

allan
HA HA ! Så skulle du sem hvad der nogle gange bliver "syet" med når det skal gå stærkt til opvisninger, ja selv vor høje Dronning er kendt for at bruge metoden
Vi tager det op, når der kommer næste revision af grupper.

Der er et par halvdøde grupper som nok forsvinder igen, og så kigger vi på de forslag som er kommet.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis