Termix unit--> oliefyr tilslutnings priser

Hej gruppe.

Jeg har en Termix unit, fjernvarme rørene er inde og indhentet tilbud hos VVS firma for opsættelse af unit hvor ekstiterende oliefyr er allerede = 7900 + moms !!!!!! mums... syntes det er voldsomt, idet der kun er tale om at trække ca. 6 m rør, resten er i unit. Jeg vil dog gerne have en aut. vvs´er så jeg har mit på "det tørre" når hytten sælges. nogle kommentarer evt. henvisninger ?
Bor i Vejle
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når nu du ikke selv vil gøre det, vil foreslå dig til, at købe alle materialer selv, plus unit, og så få en vvs'r ud på timebasis til at skrue sagerne sammen...

Mvh
JB vvs mm.
Jeg har en unit liggende på værkstedsgulvet, købt igennem fjernvarmeselvskabet, Trefor. Tænkte at det ikke kunne svarer sig at købe de få meter rør+fittings som der skal bruges idet en VVS´er nok kan skaffe det billigere. Hvad er ca. installationstid for aut. VVS ér ? (ham jeg snakkede med mente 2 til 3 dage hvilket jeg syntes er useriøst) og hvad mener du/I er en rimelig pris for sådanne et stykke arbejde ?
2-3 dage er helt uhørt....
Det skal ikke engang tage en dag!, og materialerne skal du ikke regne med at få billiger da mesteren vil tjene på delene også!
Det kan gøres for under 3000,-

Mvh
JB vvs mm.
Mange tak for dine svar..jeg vil prøve at kontakte nogle andre. Jeg ar stadig intereseret i henvisninger til nogle omkring Vejle.

God Påske

Det kan gøres for under 3000,-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis