Hvilke fælge og dæk ????

Hej,

Jeg har lige købt mig en Golf IV fra ´98 1.9 SDI, så jeg er en glad mand wink
Jeg kunne dog godt tænke mig at sætte alu-fælge på og har kigget mig lidt omkring.
Jeg tror desværre at budgettet dikterer 4 brugte fælge istedet for 4 nye confused . Så jeg har sust rundt på diverse hjemmesider og læst hvad jeg kan komme til.
MEN...min erfaring med den slags er YDERST minimal. Så jeg ville høre om der er nogen herinde der har erfaringer med den slags ?

Hvad skal jeg holde mig fra ?

Hvad er godt ?

Jeg kører ca 160 km hver dag på motorvej så jeg vil helst have nogen der ikke støjer mere end nødvendigt. Det siger også lidt sig selv at dækkene skal have gode egenskaber, også i vådt føre....jeg vil meget nødig begynde at "skøjte rundt" på motorvejen med 120 km/t bare fordi man har fået nogle tarvelige dæk på :p
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
[Hej,

Prøv at kigge på T-Hansens hjemmeside - der kan du få 4 alufælge med godkendte dæk til meget små penge.
De er så store, at de ikke kan tillade sig at sælge en dårlig kvalitet.
Med venlig hilsen
Niels

Vangsoe
Hej,

OK...havde bare indtryk af at de dæk de sælger er lidt " billige". ??
Hej.
Jeg mener at have 4 alufælge med nye dæk der passer, de er tivertifald til en golf. prøv at ringe 98138853 oles autoservice
Mvh Ole
Hej Ole,

Hvilken størrelse er de ??? Sidder i møde....wink
hej,

Ja - de er netop billige - men som sagt - TH kan ikke tillade sig at sælge en desideret dårlig kvalitet af hverken fælge eller dæk. De dæk de kører med er godkendt som de skal være - og hell - hvis fælgende ikke er pæne mere efter et par år eller 3, kan man jo købe nogle nye !
Har faktisk kun hørt godt om TH fælge og dæk i diverse bil-fora.

Mvh
Niels

Vangsoe
Annonce
Jeg ser lige efter i morgen, send mig en mail, og jeg vil sende et par billeder.
jeg mener at de er 205/50 15 men er ikke sikker
Mvh Ole
Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men med så brædde dæk, står man så fast i det før omtalte regnvejr.

Tryk måles i i kg/cm2 og her har vi så en flade ud over det almindelige. Det er ikke for at tage handlen fra dig Ole.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis