Gulvplader på spær.

Hejsa.

Jeg er ved at bygge en staldbygning hvor jeg vil udnytte noget af loftrummet til opbevaring af havemøbler og andet skrammel evt. til halm hvis vi en gang får en hest.
Jeg har fået saksspær i den første 1/3 af bygningen hvor jeg skal have garage og i den resterende 2/3 er der frirumsspær, så jeg kan udnytte loftrummet.
Hvilken slags plader skal jeg lægge på i den del som jeg vil udnytte? Afstanden mellem spærene er ca. 1m

Mvh Allan
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra AllStar

Hejsa.

Jeg er ved at bygge en staldbygning hvor jeg vil udnytte noget af loftrummet til opbevaring af havemøbler og andet skrammel evt. til halm hvis vi en gang får en hest.
Jeg har fået saksspær i den første 1/3 af bygningen hvor jeg skal have garage og i den resterende 2/3 er der frirumsspær, så jeg kan udnytte loftrummet.
Hvilken slags plader skal jeg lægge på i den del som jeg vil udnytte? Afstanden mellem spærene er ca. 1m

Mvh Allan


Hej

For at du kan komme til at udnytte det bliver du nød til at smide noget på tværs af spærrene da 1 meter er lige lovlig stor afstand, til at der bliver rart at gå på. ( det vil føles som om du vælter rundt i en kæmpe brannert, hvor du bare sejler af sted) når du har monteret lægter eller regler. (alt efter afstand du vælger at lægge mellem) kan du enten bruge osd plader (også kaldet støbe plader) eller alm. gulv spondplader (ville nok selv vælge osd plader i en 22 mm )

Alt kan lade sig gøre
Det umulige tager bare lidt længere tid smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis