Algebehandling af tag?

Tænkte på at når taget skal algebehandles kan man så ikke få fat i en højtryksrenser med "sæbesuger" og suge algemidlet op med den og forstøve det ud over taget med højtryksrenseren ? Så kan man vel nå hele taget med en stige ?
Eller hvordan gør i ?

Hilsen Klaus

En venlig hilsen Klaus

Tænkte på at når taget skal algebehandles kan man... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal passe lidt på, hvis der er tale om tagplader med asbest. Så må du ikke bruge højtryksrenser, men du en svag stråle vand og en svamp.

Du kan læse lidt mere her:
http://tagvejledning.dk/tagrensning/

Hej Villy.

Og velkommen her på LDS.

Du har dog været inde og svare på nogle tråde der for længst er gået på pension, det første er fra 2 December 2010 og det andet er fra 2 Maj 2011 Og faktisk blev tråden startet helt tilbage i 2006.

Dog virker det lidt mistænkeligt at du i begge svar linker til samme firma, så i den forbindelse skal jeg gøre dig opmærksom på at det er forbudt her på LDS. at reklamere for eget firma eller firma du er anden eller tredje part i.

Hej Jørgen,

Det må jeg så være mere opmærksom på fremadrettet. Fortæller du mig, at det i så fald er "ulovligt" jf. jeres egne retningslinjer, at linke til produkter på fx. billigvvs, xl-byg eller lignende, selvom dette måtte have relevans i forbindelse med besvarelsen? ;-)

Nej jeg fortæller dig at hvis du ejer det firma du linker til eller er ansat der må du ikke reklamere for firmaet.

Det er da så enkel en regel at alle skulle kunne forstå den. Grunden til at jeg mistænker dig er at det er samme firma du linker til i begge tråde.

Men selvfølgelig kan jeg tage fejl, og så er jeg gammel nok til at sige undskyld.

En algebehandling af tag eller facade er efterhånden nede i et prisleje, hvor det ikke længere er givtigt selv at gøre det.
Kontakt en proffesionel og få opgaven udført med det rigtige produkt.

Algerens.nu
www.algerens.nu

Algerens.nu
www.algerens.nu
Annonce
Skrevet af Algerens nu på 12-03-2015 16:32
En algebehandling af tag eller facade er efterhånden nede i et prisleje, hvor det ikke længere er givtigt selv at gøre det.
Kontakt en proffesionel og få opgaven udført med det rigtige produkt.

Algerens.nu
www.algerens.nu

Læs gerne reglementet for dette forum, før du svarer på et indlæg. især under punktet reklamering.

 

 


Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS

Igen en reklame!


Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis