Hvad er "fra NG"

Jeg undre mig over hvad/hvem "fra NG" er. Indlæg fra NG er underskrevet både Søren og Kirsten og alt muligt andet. Er det anonyme indlæg fra den gamle side der er døbt om eller er der et eller andet jeg ikke forstår?

Green

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Gren

NG var starten på siden.

I flere år gemte jeg indlæg, som jeg syntes jeg nok kunne bruge på et tidspunkt, og da det efterhånden var blevet til rigtigt mange, og jeg dårligt kunne finde noget, når jeg så havde brug for det, blev AllanE (min søn) og jeg enige om, at der var noget galt ved, at alt den lærdom der ligger på nettet ofte bliver slettet.

Derfor lavede Allan en side, hvor jeg kunne lægge alle mine gemte indlæg ind, så de var til at søge på, og andre også kunne få glæde af dem.

Det var starten på LDS.

Så NG er gamle gemte indlæg fra nettets Newsgroups, som ikke mange kender, men som nu blev kendt via LDS.

En del fra NG brokkede sig, da de mente vi bare var ude efter guldet, og altså brugte deres indlæg til at kickstarte vores side for at lave nogle hurtige penge.

Jeg håber vi har gjort deres ord til skamme, og de kan glæde sig over, at vi alle i dag kan lede i også deres indlæg, som jeg syntes var interessante, i stedet for de i dag blot er væk.

Så det er indlæg fra dem der har skrevet dem, og som jeg syntes var "gemmeværdige".

Bemærk, at alle er fundet manuelt efter nøje overvejelse om indhold (fra min side), og kun via hårdt arbejde er sat ind på siden - altså intet med automatik til at føje dem til, udvælge osv. osv.

I dag er det en brøkdel af siden, for det viste sig jo heldigvis, at der var behov for en side uden for NG, som vi alle kan bruge og lede i. 56.000 indlæg siger vel alt, og jeg har holdt hvad jeg lovede fra start af. Ingen reklamer der dominerer - aldrig pop-up, og ingen mail uden man selv ønsker det (vi har aldrig brugt det, heller ikke til dem der siger det ok), så siden er for os alle, og ikke for at score "guldet", og sådan fortsætter det, så længe jeg har siden.

Håber det var svar nok.

Mvh. JørgenE
Ja det må man sige. Egentlig ville jeg bare hører hvad NG stod for, og det var så newsgroup.

Men det var da interessant med lidt LDS historie.

Green

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis