Vinduesfolie

Jeg har i dag sat noget folie op på den nederste halvdel af mine vinduer, da jeg bor i en stuelejlighed. I den forbindelse købte jeg noget rigtigt vinduesfolie og fik derefter et råd om at jeg skulle bruge sæbevand (vand + opvaskemiddel) til at gøre ruderne våde med. Det gjorde jeg også og fik sat folien pænt på og fik skrabet al vandet ud, men nu er det så, at folien ligesom er blevet helt hvid (eller hvidlig) nogle steder, og det ser ud som om det er sæben man kan se. Derfor vil jeg høre om det er noget der vil forsvinde efter et par dage, eller om jeg må starte forfra og uden sæbe hvis jeg ikke ønsker at få disse sæbepletter. Der er ingen bobler eller lufthuller eller andet i folien, kun disse hvide plamager som ikke er særlig kønne.

Håber nogen har et svar smile
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kom til at tænke på om du havde fyldt for meget sæbe i vandet ?
Det er jo kun et par dråber der skal til 10 liter vand for at bryde stivheden i vandet.
Men prøv nu lige at se tiden an, det kunne tænkes at det forsvinder.

V.h. Håndværkeren
Jeg skal ikke kunne sige om det var for meget, fyldte en forstøver med vand og puttede en sjat opvaskemiddel i, men fik atvide at jeg bare kunne putte rigeligt med sæbe i, det betød ingenting.

Men venter lige en dag eller to og ser om de forsvinder smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis