Standart Maxi skulle gerne kører 10km hurtigere

Hej
Ja det er så mit andet indlæg om min Puch Maxi. Det er 6 år siden jeg havde en sidst så kan ikke huske så meget.

Motoren er helt standart, den nyere model med firkantet karburator.

Jeg tænkte på hvor meget udstøning ville give da jeg godt gad at den larmede MINDRE er jo ikke en knægt længere..

Den skal også være stabil og kører rimeligt på literen?
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fatter ikke helt det her... Jeg for en mail om at en har svaret men kan ikke se nogle svar?
Måske fordi dine spørgsmål er lidt ude i hampen, der er hverken hoved eller hale på det du spørger om !!
Og jeg tror ikke der er nogen herinde der kan se hvad du tænker, men ikke får skrevet.
Du kan godt skifte udstødning, det giver lidt. Jeg tror ikke det er lovligt.

Jeg tror ikke du kan gøre noget lovligt ved den, for at få den til at køre hurtigere.

Men du kan måske finde nogle fede ting her: http://www.protunahandels.de/

Hvad med et Tunsæt, 7,5 HK, Puch Maxi
Jamen Tun sæt er da pisse fedt! Men ved ikke om jeg gider ofre 2000kr på en knallert til 700kr.. Hvis du forstår?
Annonce
du kan vel bore plumben ud? det skulle da gerne give de 10 ekstra km/tsmile
eller bore kaburatoren op, eller udstødnings afgangen eller hvad med skyldekanalerne.... Du kunne også lave et hak i stemplet.
du skal tage din nedstryger og tage 3-5 mm. af stemplet ved indsugningen fil derefter skrådt ned af der hvor du har skåret af så det bliver helt gladt, så har du dine 10 km extra.
mvh. rené
ps på min maxi har jeg broet plumpen ud. planet topstykket og hakket stemplet og den kører ca 60
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis