Tråden er låst

45 kmt. scooter sælges

Yamaha Aerox fra 23-10-2002 sælges for 10.500.- nypris 21.000.-

Den er pæn og velholdt, har aldrig været skadet. har ikke engang været væltet, så alle skjolde er intakte, der er ny udstødning, ny støddæmper, nye stoplyskontakter, nye bremseklodser, nye ruller, den har altid været passet på aut. værksted, da jeg selv arbejder på et sådanne.

Af ekstraudstyr kan nævnes: sidestøtteben, bagagebærer, 32 l. chadboks og omdrejningstæller.

Sælges pga. køb af ny.

Mobil 50 93 27 56 Ørbæk på østfyn

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Yamaha Aerox fra 23-10-2002 sælges for 10.500.... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hej håndværkeren, som du sikkert har gættet, blev det ikke til en ny scooter,wink men til en gammel MZér, så nu vil jeg smutte ud og få taget kortet, så jeg kan komme ud og køre på den.cool
skal ud og køre i kravlegård nu her kl. 10, så det bliver sgu dejligt endelig at komme op på en "cykel" med lidt flere kræfter end scooteren.
MVH Steffen

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Ja men det havde jeg sådan set regnet med, og så er MZ-en den perfekte begynder mc. Får du lidt fart på med kørekortet kan du lige nå at komme med til MZ træf.
Knæk og Bræk !

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis