Gsx1100r

ups2.jpg Har besluttet mig at købe en GSX1100R, helst fra 92 da jeg syntes den er fedest, men vil det være "hul i hoved " at købe en luftkølet, når man nu kan få en vandkølet med 10 HK mere fra 93??
Har besluttet mig at købe en GSX1100R, helst fra... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ok . TKO.
Jeg vil nok foretrække en vandkølet motor, den kan belastes bedre for vandkøling giver en bedre køling af hele cylinderene, og de fleste MC ister trækker jo dyret ind når der kommer salt på vejene.
Vandkøling dæmper også bedre selve motorstøjen.

V.h. Håndværkeren
Hvorfor er der en citat knap hvis jeg ikke må bruge den ????????
@JørgenE, ja undskyld jeg så ikke "skoven et for "bare" træer", det var nu ikke for at være fræk sad .

@TKO (undskyld min velkomst hilsen), ja du har ret, forummet er syntes jeg og andre brugere "ødelagt" af knallertspørgsmål, der er ytret ønske om et rent Knallert 30-45 forum samt det gamle MC forum uden knallerter.
Men vores ønsker ignoreres (de kommenteres i hvert fald ikke), så jeg har også fundet andre kanaler at spørge i mht. min gamle XS 650.

Der er, føler jeg, rigig mange der er holdt op med at skrive her inde pga. dette kan jeg se ud af spørgsmålene. Men de andre forums på lav-det-selv er sadig skide gode.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Kære PeterR og Håndværkeren.

Godt ord igen PeterR. Grunden til manglende svar vedr. at dele forummet i 2 skyldes den ringe brug af det nuværende. Der har været 160 tråde siden december 2002, så det står snarere til at vi lukker det, for det må være udtryk for, at andre sider har bedre fat i emnet.

Og du må gerne bruge citat kære Håndværkeren.

Mvh. JørgenE
Citat fra Håndværkeren

Du kan nok heller ikke læse Jan ?

Læser udemærket,- Lige netop det der var pointen. Men den er vist lagt ned og misforståelserne ryddet af vejen.

Mht forummet her, så synes jeg også at maxi'erne er ved at have taget over,- Måske bare overskriften skulle ændres så forumet hedder noget med knallerter og motorcykler. Så ville det ikke genere så meget i mine øjne. Også selv om jeg egentlig gerne så to seperate forums, men det er der vist ikke helt spørgsmål nok til, som Jørgen E skriver.

mvh jan
Annonce
Så kunne jeg godt tænke mig at spørge, koster det mere at have to seperate forums. Jeg er blank på det område for jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at lave en webside omkring mit Skrædderi, det kunne da godt tænkes det gav lidt flere kunder.

V.h. Håndværkeren
Citat fra PeterR

@TKO (undskyld min velkomst hilsen), ja du har ret, forummet er syntes jeg og andre brugere "ødelagt" af knallertspørgsmål, jeg har også fundet andre kanaler at spørge i mht. min gamle XS 650.

MVH

Ingen grund til at undskylde, jeg ka' sagntes klare det, så længe det er ment med et glimt i øjet.wink
Jeg bruger næsten dagligt forumet på www.smallblock.dk og tro mig DER ka' folk sgu være lidt håre.
Jeg er forøvrit 100 % amerikanerbil nørd, men roder også lidt med MC.
Er der nogle gode Danske MC forum's ??cool
Newsgroupen dk.fritid.motorcykel er nok noget af det ældste,ellers er der jo sider med spørgsmål der retter sig direkte mod bestemte modelle. Men vist ikke så mange der er rettet mod de her "plastic racere". Men prøv google, der er jo mange i udlandet.

MVH en glad ejer af en XS650'er der vist aldrig bliver færdig.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis