Min Puch maxi (minimax) mister olie fra hul?

Hej
Jeg har lige købt en Puch og har malet den og det hele. Men når jeg helder 2 dl olie på render drypper det stille og roligt ud af det hul som jeg peger på, på billedet???confused Hvad er det for et hul og hvad er der galt? Please hjælp mig så jeg kan komme ud og kører hehe
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
[Indlæg slettet]

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej Hotdp og velkommen til dk's maxiforum nr. 1 (høhø)

Hvor kan vi se dit billede?

Måske er det bare min pc den er gal med wink
hehe det er fordi at jeg er kommet til at poste det samme 2 gange sad så det er det andet med den samme titel... Men har fået at vide at der har sættet en "forhindrer" som skal gører at man ikke kan sætte støre tandhjul på..
Men nogle der ved om jeg bare kan stoppe en skrue i da jeg ikke har mulighed for at svejse deT?
Prøv ! det kan ikke gå værre end galt. *SS*
Hej Hotdp.

Mener nu ikke at hullet stammer fra en bolt der skal forhindre dig at sætte et større tandhjul på. Funktionen af bolten er at forhindre kæden i at sætte sig sig fast mellem tandhjulet og svinghjulshuset og ødelægge dette hvis kæden springer eller hopper af.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også