Så svar dog tilbage

Hej Medbrugere.
Jeg har lagt mærke til at det tit sker at folk der har startet en tråd
aldrig svarer tilbage, og det selv om der er flere der har prøvet at
hjælpe spørgeren.

Der burde være en regel om at man blir slettet som bruger hvis man ikke
svarer tilbage

ok jeg ved godt at der sku er mange indlæg at holde øje med

Derfor det mindste man kan gøre når man beder andre om hjælp må vel være
at svare de folk der har brugt deres sparsomme fritid på at hjælpe.
ellers tror jeg at dette forum på sigt kommer til at mangle kvalificererede
brugere.

Hitman
Alt er let.( hvis man ka )
Hej Medbrugere. Jeg har lagt mærke til at det tit... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu begynder vi vist at blive lidt filosofiske!!

Jeg mener helt bestemt, at der er noget der hedder spildt tid, og jeg mener ikke, at jeg selv er herre over, hvad jeg foretager mig i alle situationer.

Når nogen/noget adviserer mig om, at der foregår noget interessant i et givet tidsrum, så kan det give mig anledning til at afsætte dette tidsrum (af den tid der kommer) for at deltage i det. Hvis jeg bliver snydt af denne nogen/noget, så det, der foregår i dette tidsrum, i virkeligheden ikke er det, som blev annonceret, så er det efter min definition 'spildt tid'.

I de 5 nævnte minutter har jeg nu besluttet, at skrive et svar til dig, Håndværkeren, og det har jeg selv besluttet og anser det derfor ikke for spildt tid, men hvis min PC eller nettet gik ned inden jeg havde fået det sendt, ja så ville jeg anse det for at være spildte 5 minutter, men det er jeg altså ikke selv herre over, og jeg kan derfor ikke, før jeg startede med at skrive indlægget, bestemme at det ikke skal være spildt tid.
Citat fra Aasted

Ja det manglede da bare.

biggrin


Jeg kunne ikke være mere enig smile

Hvilket minder mig om (nørd mode on), at flere andre steder hvor samme software bruges i et debatforum findes der en "enig knap". Den trykker man på, hvis man er enig i brugerens indlæg, hvilket er ret smart smile


Hej,
jeg synes lige så tit man savner svar / reaktion / feedback på den opgave eller problemstilling som spørgeren oprindeligt kommer med.

Er opgaven blevet løst, er det altid rart lige at få en melding tilbage om, hvorvidt eens råd har hjulpet :-)

Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis