Danske-Vinduer

Har nogen kendskab til køb af vinduer og døre hos Danske-Vinduer..?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er det lige for et firma du henviser til, der findes et hav af danske vindus fabrikanter ??
Ded æ rætig PeterR mæn ded står dæ int åm.
Citat fra Håndværkeren

Ded æ rætig PeterR mæn ded står dæ int åm.


Med risiko for at blive kaldt "en gammel sur et eller andet", vil jeg gerne henlede opmærksomheden på Lisettes spørgsmål.

Hun fortjener ikke disse mere eller mindre "sjove" svar.

Jeg er IKKE administrator, men vil dog gerne som almindelig bruger af dette forum bede om almindelig pli, både hvad angår svarene, men også hvad der svares på.

Mon Lav-det-selv oprindelig var tænkt som en kappestrid? "Bare jeg fyrer en masse svar af, så kommer jeg langt op på hitlisten" eller var det tænkt som et erfaringsudvekslings forum?

Undskyld, men jeg kan ikke lade være med at blive lidt skuffet over nogle af svarene.sad

Mvh.
bodker

I denne tråd går spørgsmålet på firmaet Danske Vinduer, som jeg intet kender til, men som jeg, sammen med mange andre, inklusiv Lisette, gerne vil vide mere om. Derfor abbonnerer jeg på denne tråd.

Hvis Håndværkeren og PeterR vil drille hinanden, bør I gøre det i et forum, hvor den slags tilbøjligheder er i højsædet. Over hækken er så vidt jeg har forstået til "slige ting og sager".

Bruger man i dagens Danmark stadig det gamle mundheld: Tale er sølv, men tavshed er guld?
Ha´en fortsat god dag, alle I "Orakler fra Delphi".

Mvh.
bodker

Ok, undskyld føler mig Uberettiget ramt lige på denne tråd, det var nu bare for at fuldende Lisettes spørgsmål med den del jeg er god til, nemlig at finde firmaers hjemmesider.

Så pjejer andre brugere at reflekterer over DVC godkendelser osv.

Men jeg er selv interesseret i at høre mere. Men jeg mener ikke man kan bruge denne type spørgsmål til en sk*d, da vinduets kvalitet først viser sig om mere end 10 år, og så gamle er mange af de der nye vinduesfirmaer jo ikke.

Man kan spørge på finish som jeg eks. selv har gjort i andet indlæg om bedst-billigst.dk, som har nogle rigtig gode priser i forhold til andre.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis