puch vil ikke køre mere en 15km/h

hej

min puch maxi p+k den nå jeg skal køre med den så nå den er blevet varm så når jeg skal give gas så begynder den og hakke i det og der kommer ild ud af insugningen har power filter på og den prutter og går i stå men den kan godt starte igen men så vis man give ful gas igen så gør den det samme igen men man kan kun køre langsome som 15-25km/h den pleger at kunne køre 60km/h så hvad kan det være jeg har prøvet at stille tæningen det hjælper ikke vil det hjælpe vis man køber ny tæning ?

håber at i kan hjælpe mig

mvh puch tun

h
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra puch tun

hej

min puch maxi p+k den nå jeg skal køre med den så nå den er blevet varm så når jeg skal give gas så begynder den og hakke i det og der kommer ild ud af insugningen har power filter på og den prutter og går i stå men den kan godt starte igen men så vis man give ful gas igen så gør den det samme igen men man kan kun køre langsome som 15-25km/h den pleger at kunne køre 60km/h så hvad kan det være jeg har prøvet at stille tæningen det hjælper ikke vil det hjælpe vis man køber ny tæning ?

håber at i kan hjælpe mig

mvh puch tun

Jeg forstår simpelthen ikke at du gider rode med den Puch, du har ikke andet end problemer med den, og sålænge du ikke ved ret meget om totakts motorer, så lad være med at pille i dem.
Smid den skrotbunke ud og køb dig en ordentlig knallert, hold dig til at køre 30 Kmt. til du bliver gammel nok til at køre MC.
Ved du iøvrigt at du kan blive slået ihjel ved 27,5 Kmt i uheldigste fald, brug derfor altid snublekyse.

V.h Håndværkeren smile
jeg ved altså meget og 2-taks motore og 4-taks motore jeg ved bare ikke hvad fanden det kan være at der gør at ved ikke vil køre nu
ja det er en skrot bung men nå man ikke er gammel nog til at køre så er den fin til transport

h
Hej Puck tun.

Den forvoksede cykel med hjælpemotor, syntes at volde dig mange problemer.

Hvis jeg ser bort fra din forklaring med kold og varm motor kunne problemet lyde til være et sæt krumtaplejer, der er mere slidt end godt er.

Er der slør i lejerne ?

Det vil formodenteligt overhovedet ikke hjælpe at skifte tændingen.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
nej der er ikke slør i lejerne motoren har kun kørt 1000 km ca.
og jov det hjalp at købe ny tæning eller ikke hele tæningen men kun platinerne og Kondensator så den køre fint nu. men ellers tak for rådet

mvh puch tun

h
Hej Håndværker

Hvis du finde en Puck Maxi der kan køre og skal smides ud, så sæt den gerne af hos mig... Jeg ville gerne have en, gerne en med en 70ccm tun.

Havde selv en Monza som ung, men en af mine venner havde en Maxi, med et 70ccm tun, 17mm bing kaburator, biturbo udstødning, stjerne fjælge.

Den kørt omkring 100, og har været med til at køre omkring de 100 med 2 på ned af bakke... Ja det var tider.....
Annonce
Hej,
Må også gerne sættes af hos mig !. Puch er da kram, kontra noget af alt det Hong Kong skrammel der kører på vejene nu om dage smile
Mvh
Niels

Vangsoe
og det er sjovt at lege.????? du skulle prøve at kigge i www.youtube.com under puch maxi det er ikke småting der komme på stellet. (motorer). der kan du finde en puch maxi med 4 takt motor på 125 ccm.!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis