Jeg ligger Nr. 1!!

Hey Allesammen!
Jeg var lige inde på Google igår. Gæt hvem der ligger øverst når man skriver "næstformanden" og trykker på "søg".... :-) Derefter prøvede jeg det samme med "Jeg føler mig heldig" og der gik den direkte ind på Lav-Det-Selv og viste profilen af Næstformanden... Jeg er stor!!!

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Næstformanden

Hey Allesammen!
Jeg var lige inde på Google igår. Gæt hvem der ligger øverst når man skriver "næstformanden" og trykker på "søg".... :-) Derefter prøvede jeg det samme med "Jeg føler mig heldig" og der gik den direkte ind på Lav-Det-Selv og viste profilen af Næstformanden... Jeg er stor!!!

BLÆRE RØV biggrin biggrin biggrin
Husker du håndværkeren???

"Javel, det var vist én til mig også, for jeg er slem til at citerer, nogen gange sletter jeg dog en del af citatet så der kun står det det handler om.
Men ellers syntes jeg at i er nogle "brokkehoveder" for i har vel et Skrooll hjul på jeres mus ? og det er kun et spørgsmål om at justerer skroollet så det eks. tager tre linier ad gangen."

mvh
Knud

Venlig hilsen
Knud
Jamen Knud dog !
Jeg er da nødt til at citerer den kære næstformand i et så vigtigt emne som at være LDS. Pralrøv Nr. 1, og mon ikke han ved at det er for at gasse ham grundigt.
Så hvorfor kommer du nu lige og blander dig, du skulle da hellere hjælpe mig lidt med at holde den Kære Næstformand nede på jorden.

V.h. Håndværkeren
Nu skal jeg hjælpe dig lidt Håndværkeren - jeg ligger nemlig også som nr. 1 som Zephirine hos Google, også når man føler sig heldig ;-) *GGG*
Ja, og jeg føler mig bare som nr. 1 - altidcool

Mvh. JørgenE
Annonce
Og så har jeg også lige prøvet med JørgenE, jeg ikke bare føler mig som om - jeg er nr.1 på Google

Mvh. JørgenE
Man kan så godt være lidt nervøs, når man er havnet på sådan en høj placering, hvornår man afløses af en SE... Zep - bare lidt bedre og med færre fejl *GGG*
Ja ja ! jeg kan godt se at nu skal der snittes en masse pidesdaler som vi kan få alle eterne op på, så kan de blive støvet af en gang om ugen *LOL*

Håndværkeren
Åh, du ligger da på en flot 6. plads på google.

Hilsen fra 1'eren

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis