Hjæælp til badekar under skråvæg

Hey Folkens

Nu har jeg virkelig brug for jeres hjælp. Min kæreste og jeg er at lave det fedeste badeværelse på 1.sal. vi har forberedt til et badekar under skråvæggen, men nu er vi pludselig blevet i tvivl om det kan være der, kan det det?

Hermed mål: Skunkhøjde 80 cm. Højde på badekar 60 cm længde 180 cm og en bredde på 80 cm. Kan man kravle i badekarret uden besvær eller skal vi droppe. Det kommer lidt ud fra skunkvæggen ca. 10 cm, for vi bygger en kasse.

Håber at i kan hjælpe

Med venlig hilsen

Nicolai T

Hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer LDS'er. Tak for hjælpen!
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Narkolaj...smile
En vinkel på loftet ville hjælpe helt vildt med at svare på dit spørgsmål!!
Hvis stigningen følger taghældningen, vil du jo nemt kunne afprøve det ved at holde en plade op i samme vinkel, og så prøve om du kan komme op i og ud af badekarret. Og ikke mindst om konen kan ;-)

Held og lykke med projektet fra Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej Igen.

Tak for svaret

Jeg har fået at vide af mine tømrer at hældningen på taget er 55 grader... Det er så svær en beslutning, for vi vil gerne have et badekar, men det skal heller ikke være sådan, at vi ikke kan bruge det...

Er der slet ingen der har erfaring med sådan noget

Venlig hilsen

Nicolai T

Hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer LDS'er. Tak for hjælpen!
Vi har et badekar der står med siden op mod skunken, og har også ca 55 graders hældning. Det går fint med at bruge det, dog er det lidt trængt (jeg er også 193 cm høj). Vi har et velux vindue lige over badekaret, hvilket giver lidt luft til at komme ind og ud. Jeg kan godt sende et billede hvis du vil ha' det ...

mvh. stig
Hej Stig

Det ville jeg godt nok være taknemmelig for. Er det på ingen måder upraktisk at bruge badekaret?. Al vores inventar er velovervejet, så hvis det bare er en smule upraktisk og det ser for klemt ud, dropper vi det.

men som sagt. Det ville være rart med et billede så vi ordentligt kan se det

På forhånd tak for hjælpen

Hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer LDS'er. Tak for hjælpen!
Citat fra ntvede

Hej Stig

Det ville jeg godt nok være taknemmelig for. Er det på ingen måder upraktisk at bruge badekaret?. Al vores inventar er velovervejet, så hvis det bare er en smule upraktisk og det ser for klemt ud, dropper vi det.

men som sagt. Det ville være rart med et billede så vi ordentligt kan se det

På forhånd tak for hjælpen

øh - så har jeg været hjemme i min frokostpause for at tage nogle billeder - hvordan lægger jeg dem så op her?
Hej Igen

Kan du ikke bare maile dem til mig på [email protected] Det er vist nemmere...

Hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer LDS'er. Tak for hjælpen!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis