gaskøleskab i båd gearløs 21 8300 04-09-2006 18:00 hej lige et lille spørgsmål.kan et gaskøleskab fungere i en båd??jeg ved fra min campingvogn at den skal være i vatter ellersvirker køleskabet som ovnhilsengearløs 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
lynæs 5071 5400 05-09-2006 09:09 hej. mange har det, så det kan lade sig gøre. Personligt bryder jeg mig ikke om gas i en båd. Overvej en transportabel elektrisk thermoboks, måske med en kraftigt isoleret kasse, til den, når der ikke er strøm til rådighed, 220 v eller bådens batteri kan anvendes, dog helst ikke startbatteriet. Det er også en billig løsning. I havn er strømmen jo gratis. Da der er en lille blæser i , skal den nok ikke placeres ved hovedpuden, helst cockpit. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
Håndværkeren 20251 05-09-2006 19:25 Jeg har haft et gasdrevet køleskab i en af mine både, det fungerede upåklageligt og så selv om båden lå presset godt ned på grund af vind i sejlene. Det kørte faktisk hele sommeren konstant på en 2 Kg. flaske gaz.Men som Lynæs beskriver så er gaz i en båd noget farligt stads, så havde det været i dag ville jeg nok også have et der kunne køre på 12 og 220 v. V.h Håndværkeren