Lav det selv bilfilm

Hej,

Nu er jeg begyndt selv at lave film, da jeg ikke har råd til at gå i biffen (det er vist bare gassmile)

Nå, men jeg har ingen det kan lære mig det så vil gerne have noget konstruktiv kritik wink

mvh.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=yeipQzFQw2A
Hej, Nu er jeg begyndt selv at lave film, da... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vangsoe du lyder som en fornuftig mand, der kan se sagen fra mere end en side.

Det er altid forfærdeligt når der sker ulykker, det er desværre for ofte, og det skal vi alle sammen forsøge at gøre bedre.

Jeg har dog ikke lyst til at køre nogen ned for at lave en film.
Citat fra Jøren Linde

Vangsoe du lyder som en fornuftig mand, der kan se sagen fra mere end en side.

Det er altid forfærdeligt når der sker ulykker, det er desværre for ofte, og det skal vi alle sammen forsøge at gøre bedre.

Jeg har dog ikke lyst til at køre nogen ned for at lave en film.

Fiction Kære Jørgen Fiction, det bruger man dukker til og masser af Ketchup
Hej Jøren,

Undskyld det ekstra G - smile smile
Ja - jeg tror nu egentlig også at hvis du vil opnå noget med at lave film - enten for dig selv eller for andre - skal du altså have en grund-ide med det hele. Mit forslag gik bare på at se det hele fra "den anden side" altså den side hvor man ser offeret - ser hvordan famile og kærester reagere når det går galt..ikke for at lyde alt for traumatisk - men det var sku da en anden måde at køre en film på ?. Som Håndværkeren siger: det kan da klares med en dukke eller lignende - det er blot en ide Jøren. ( Der var lige ved at komme et G med igen )

Hvis jeg kunne noget med et videokamera, ville det nok være sådan en vinkel jeg ville anlægge hvis jeg skulle lave en film om streetracing.

Og PS Jøren - jeg blev nr. 4 til Danmarks Hurtigste Bil i 2001 med min Toyota Supra 3,0 Turbo med 455 HK på hjulene...12.84 med en sluthastighed på 205 km / t på de 402 m - så jeg HAR prøvet det. Render også rundt med en protese på venstre ben siden 1974 pga en motorcykel ulykke - så jov - har prøvet det hele ) griner...

Hold på med at lære Jøren og spørg endelig igen.

Bedste hilsener

Niels

Vangsoe
[Indlæg slettet]

Vangsoe
Hej Niels.
ØH Han hedder faktisk Jørgen, det smuttede bare for ham da han skulle lave sin profil så vidt jeg husker, har Jørgen også skrevet om det på et tidspunkt.

V.h. Fra en der også hedder Jørgen
Annonce
Når jeg ser filmen, så tænker jeg på om det er er noget politiet kan bruge!

Det er vel ikke meningen at dem du filmer skal have bøder eller anden straf ?

Bare min tanke..... Kan gode se det fede i det du laver, bare tænk to gange hvad du lægger ud.... Held og lykke.
Mr. Supra: Fin idé det er bare ikke det jeg har lyst lige pt. Men måske når tiden kommer. Lige nu tror jeg filmverdenen godt kan leve uden mig, så undertegnede holder en pause.

PS: Alt for nice vogn du har, har lige været med en mk. 2er 2.8 gt slet ikke det samme som din, men en habil hyggeracer.
Du må jo sige hvis du gir en tur tongue
Brian: Tak for opmærksomheden omkring det.
Men kan heldigvis sige dig at policen allerede ved alt om hvor og hvornår det sker, de kommer selv og snakker (helt nede på jorden) med os. De er meget (generelt) flinke og forstående her i byen, men siger naturligvis heller ikke bare ja og amen.
Alle plader er desuden slørede på de kritiske tidspunkter.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis