Hej Jøren,
Undskyld det ekstra G -
Ja - jeg tror nu egentlig også at hvis du vil opnå noget med at lave film - enten for dig selv eller for andre - skal du altså have en grund-ide med det hele. Mit forslag gik bare på at se det hele fra "den anden side" altså den side hvor man ser offeret - ser hvordan famile og kærester reagere når det går galt..ikke for at lyde alt for traumatisk - men det var sku da en anden måde at køre en film på ?. Som Håndværkeren siger: det kan da klares med en dukke eller lignende - det er blot en ide Jøren. ( Der var lige ved at komme et G med igen )
Hvis jeg kunne noget med et videokamera, ville det nok være sådan en vinkel jeg ville anlægge hvis jeg skulle lave en film om streetracing.
Og PS Jøren - jeg blev nr. 4 til Danmarks Hurtigste Bil i 2001 med min Toyota Supra 3,0 Turbo med 455 HK på hjulene...12.84 med en sluthastighed på 205 km / t på de 402 m - så jeg HAR prøvet det. Render også rundt med en protese på venstre ben siden 1974 pga en motorcykel ulykke - så jov - har prøvet det hele ) griner...
Hold på med at lære Jøren og spørg endelig igen.
Bedste hilsener
Niels