grundvandspumpe til springvand

kan jeg bruge en grundvandspumpe til et vandfald jeg vil lave i haven.
confused confused



http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9198&n=10&KundeID=
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan du godt, men jeg ved ikke hvor længe den holder til kontinuerlig drift, du skal ikke regne med mange år.

Hilsen Aksel
Citat fra michael krogsgård

kan jeg bruge en grundvandspumpe til et vandfald jeg vil lave i haven.
confused confused

Det tror jeg ikke du skal regne med, og da slet ikke en så billig model, jeg vil gætte på en måneds kotinuerlig drift, så er den meget død i lejerne, eller skal jeg sige det der skulle forestille at være lejer.
Der er jo en grund til at den er så billig, så har du selvfølgelig 2 års garanti så du kan bare få den byttet. Men det er en trafik som jeg vil tro både du og Harald Nyborg vil blive træt af i længden.
Problemet er for dig som for så mange andre, det skal ligne en milion men må max. koste 50 Øre.

V.h Håndværkeren smile
Problemet er for dig som for så mange andre, det skal ligne en milion men må max. koste 50 Øre.

V.h Håndværkeren smile[/quote

Du er en hård mand i din dom, kære Håndværker.....

Vi prøver vel alle at slippe billigt igennem vores projekter

Hvorvidt pumpen er holdbar nok til projektet skal jeg ikke kunne sige - men der er sansynligvis ligeså meget "kvalitet" i denne pimpe som i mange af de billige springvandspumper de sælges til formålet

Hvis pumpen virkelig skal køre kontinuerligt i årevis (hvilket vel ikke er tanken) - skal der ofres flere penge end de fleste er villige til for lidt vand i haven (tusinder)

Med venlig hilsen

Fladder
Hej Fladder.
Det var nu ikke for at være hård men realist, jeg kender det jo fra min hverdag.
Som du nok et eller andet sted har set, så er jeg Dameskrædder, med eget skrædderi. Og er så vant til at kunder forventer det store skrud til stangvare prisen indde i byens butikker. Der er dog også Damer der ved at kvalitet og pasform koster penge, som end ikke løfter et øjenbryn når der skal betales.

V.h Håndværkeren
Hej Håndværker

Så er vi helt enige - syntes bare den kom lidt spydigt ud..

Herudover tror jeg du er ramt af samme syndrom som florerer i min branche (smed) folk er vant til at se priser på masseproducerede ting fra Baltikum og Østen, når vi så, med omkostninger der er 5 - 20 gange så store, skal lave noget "der er næsten magen til" og kun skal laves i eet eksemplar, forstår de ikke at prisen bliver så meget større

For slet ikke at tale om Gør det selv programmerne på TV og deres opdigtede priser

Ups.....der kom jeg vist lidt forbi springvandspumper -- beklager

Med venlig hilsen

Fladder
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis