Køb af kvali værktøj billigt

Jeg har i længere tid brugt Makitas produkter og med stor tilfredshed.

Derfor står jeg nu i en situation hvor jeg vil skifte alt mit værktøj ud med Makita.

Jeg har fundet www.bn-elektro.dk - som har diverse Makita produkter til meget lave priser.
Det var her jeg købte min stiksav
http://www.bn-elektro.dk/?VareID=49
Til en pris af kun 1245 + porto (vejl pris 2750)
Så må siges at være en meget billig webshop på det område

Men nogen der kender billigere steder?
Jeg har i længere tid brugt Makitas produkter og... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej ThomasB.
Jeg kan ikke forstå at du syntes at BOSCH er noget skidt. Jeg har haft min BOSCH CSB 700-2E i over 25 år, der har aldrig været problemer med den og den er ikke blevet skånet. Jeg har skiftet kul i den 3 gange.
Jeg har en masse tilbehør til den bla. håndrundsav og stationær rundsav, kanin pik, drejebænksudstyr mm.
Men den kører bare !
Hej Søren.

Ja du har ret i at det er lige rigeligt at forvente at en Silval-Bosch skruer en 120 mm skrue i i højeste gear. Men man kan godt forestille sig hvor godt dimensioneret en prof. maskine er i forhold til de (faktisk dyre) bosch-maskiner. En tømrer jeg kender fortalte at de havde fået nye skruemaskiner på arbejdet - Bosch. De var meget utilfredse og da mester var gået, satte de strips på kontakten så de kørte på fuld hammer, og lagde dem ind mellem rockwoolbats... Da mester kom efter et par dage, var de fleste maskiner brændt sammen, og han måtte så ud og investere i noget "ordentligt" wink
Om det er en røverhistorie ved jeg ikke, men jeg ved at håndværkerne kræver ordentligt værktøj smile

Det var i øvrigt samme tømrer der lærte mig at stiksave fra bagsiden - "kun amatører skærer forfra" siger han. Jeg har faktisk oplevet at klingen knækkede, men den satte sig bare fast i savrillen - tror du der er en reel risiko?

Haha, ja nedfaldne bits er en bitch smile

Og hvor jeg bare hader at stå på en stige og holde et bræt op til loftet man lige har fået bakset hen til stregen, en skruemaskine i den anden hånd og en skrue i munden og så opdage at man har en torxbit på til den stjerneskrue man holder mellem neglene...

Mvh Thomas
Hej Håndværker.

Det er kun batteriskruemaskiner fra bosch jeg synes er noget skidt til seriøst gør-det-selv-arbejde. Deres stiksave er gode, bortset fra at nogle af dem har kontakter hvor spåner kan sætte sig fast.

Mvh Thomas
Citat fra ThomasB

@Håndværkeren
Er det i øvrigt en multimaskine, eller en almindelig boremaskine, hvor man kan få alt det tilbehør, du har?

Det er nok en almindelig maskine men med elektronik der giver mere kraft når den belastes i små omdr. ja og så er der frem og bak på den. Jeg skal tage borepatronen af og sætte en sekskantet dims på for at trække det meste af mit tilbehør.
Citat fra ThomasB

Hej Søren.

Det var i øvrigt samme tømrer der lærte mig at stiksave fra bagsiden - "kun amatører skærer forfra" siger han. Jeg har faktisk oplevet at klingen knækkede, men den satte sig bare fast i savrillen - tror du der er en reel risiko?

Mvh Thomas


Jeg tror såmænd ikke at klingen knækker.. men jeg har taget mig selv i at stå på et halvfærdigt tag og lave det nummer, mens der drønes lægter på og tænke at det måske ikke var det mest smarte (på det tidspunkt), men ellers ja.. snittet bliver pænere!
Hej Forvirret,

Måske for sent, men jeg har købt to stk. kvalitetsværktøj til fornuftige priser hos www.24tools.de i Berlin. De giver to års garanti og varene kommer 2-3 dage efter bestilling. Jeg sparede 1400 på min Makita bore-skrue maskine, men ikke alt er vanvittig meget billigere.

Du kan også prøve at søge på www.idealo.de hvor du får links til de enkelte butikker.

Bedste råd: køb noget ordentligt og derefter ud fra behov. Du har sikkert ikke brug for den dyreste profmodel. Og i øvrigt - det er noget af en skrøne at det kun er håndværkerens tid der kostbar. Med to unger synes jeg også min fritid er for kostbar til dårligt værktøj som sinker opgaverne og som medfører en masse tid frem og tilbage til byggemarkedet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis