Belkin wierless lan

Hejsa
Jeg har et problem med mit trådløse net kort.
Det er lige som om at den originale software til Belkin ikke rigtigt "kan" med min Windows.Det kommer til udtryk vd at jeg ikke kan konfigurere en net adgang,men en gang i mellem lykkes det dog alligevel.I værktøjs linien er der både ikonet for at Belkin er opkoblet og også Windows.
Jeg har "vinget"af at jeg vil have Win.til at administrere
men hver gang overtager Belkin igen.Det samme sker hvis jeg gør det modsatte,altså forsøger at få Belkin til at styre showet.
Jeg er ved at gå helt op i limningen,så selv den mindste hjælp vil være velkommen.Nogen der kan lidt hexerei?

På forhånd tak.Leo

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har ikke løsningen på dit problem, men jeg har selv brugt for lang tid på brugerUvenlige netværksprodukter. Så hvis du kan, så aflever det igen. Jeg bruger produkter fra Linksys og D-link - det virker.

mvh Anders
Citat fra leo

Hejsa
Jeg har et problem med mit trådløse net kort.
Det er lige som om at den originale software til Belkin ikke rigtigt "kan" med min Windows.Det kommer til udtryk vd at jeg ikke kan konfigurere en net adgang,men en gang i mellem lykkes det dog alligevel.I værktøjs linien er der både ikonet for at Belkin er opkoblet og også Windows.
Jeg har "vinget"af at jeg vil have Win.til at administrere
men hver gang overtager Belkin igen.Det samme sker hvis jeg gør det modsatte,altså forsøger at få Belkin til at styre showet.
Jeg er ved at gå helt op i limningen,så selv den mindste hjælp vil være velkommen.Nogen der kan lidt hexerei?

På forhånd tak.Leo

Hej Leo

Prøv evt. følgende:
[LIST=1]
[*]Afinstaller Belkin-softwaren og genstart pc'en.
[*]Herefter går du i enhedshåndtering og ser om Windows automatisk har fundet en standard driver til det trådløse netkort. Hvis den ikke har det, vil du i enhedsoversigten øverst se en gul advarselstrekant ud for en ikke-angivet enhed (dit trådløse netværkskort). Klik på "opdater driver" ud for enheden og indsæt cd'en med softwaren fra Belkin. Find driveren på cd'en og installer den.
[*]Nu kører du enten med Windows standard driver eller med Belkins driver.
[*]Prøv så at benytte Windows Trådløsekonfiguration, som du hidtil har prøvet.[/LIST]Det er et forsøg værd.

MVH
KLA
fjern det software til belkin og lad kun windows styre det, kræver du har xp med service pack 2
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis