Papemballage?

Dow dow!

Da jeg sender et pænt antal varer ud til kunder, skal jeg bruge en pæn mængde papkasser i et bestemt mål. Jeg vil også gerne have "luftpuder" eller andet stødabsorberende emballagefyld. Post Danmark er jo ikke hvad det har været wink

Jeg har Googlet, men synes det er svært at danne sig et overblik over hvilke muligheder der er og, ikke mindst, om priserne er fornuftige eller ej.

Så derfor er mit spørgsmål: Er der nogen af jer her, der har erfaringer med at indkøbe papemballage og emballagefyld og kan komme med nogen anbefalinger?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
FlemmingB

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg skulle lige til at anbefale Colon kassebutik som jeg havde glaede af, men da det sidste indkoeb skete for 13 aar siden ville jeg lige checke den paa Google. Desvaerre ser den ud til at vaere forsvundet, men hvis man kun soegte paa kassebutik var der da 3 kassebutikker smile

Er Colon Kassebut forsvundet eller har den bare skiftet navn?

Karsten
Jeg kan ihvert fald give dig et rigtigt godt råd med hensyn til embalage fyld.
Popkorn ! ja du læste rigtigt Popkorn. Jeg ved at der er et par Jydske maskinfabrikker der bruger Popkorn istedet for den dyre miljø belastende flamingo fyld.

V.h Håndværkeren
Aaaaaarh, Håndværker - tarveligt! Nu blev jeg sulten! biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Håndværkeren har ret ----- saa laenge du ikke skal eksportere det, lige pludseligt saa er det ikke emballage mere men mad
Du kan ogsaa afkraeves bevis for at kornproduktet er fri for sygdomme

Skal popcorn saltes eller skal modtageren selv goere det

Karsten
Det skal modtageren, jeg tror ikke diverse reserve dele af stål har godt af salt !!!!
Åh ja - havde det så bare været reservedele, ikke mindst den type reservedele der afspejles af min avatar! biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis