Problemer med opkobling til netbank

Hej

Når jeg skal koble på netbank og biblioteket, får jeg beskeden "denne side kan ikke vises", - er der nogen som kan hjælpe med en løsning på dette problem.
Jeg er klar over at netop disse sider har personlige oplysninger på mig, og skal have specielle rettigheder, men hvor og hvordan skal indstillingerne stå for at jeg igen kan få kontakt. confused

Måske skal jeg lige nævne at jeg køre Win 98 og Explore 6.0

På forhånd tak!
Venlig hilsen
Julle
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den netbank jeg bruger, har et fingeraftryk, så prøv at høre i din bank evt deres hotline. Syns de plejer at være meget hjælpsomme

Mvh. Jesper
Jeg har netop gennemprøvet at komme på Handelsbankens Webbank og biblioteket. Det går fint med cookies slået til - det modsatte, ja så får jeg ikke adgang til nogen af stederne!

Mit forslag til løsning af dit adgangsproblem skal gøres sådan: I 'IE 6' går du op i Funktioner -> Internetindstillinger... -> fanebladet 'Beskyttelse af personlige oplysninger'. Her ser du en skyder med cookies-indstillinger. Træk i den og sæt den på 'Mellem'. Alternativ: Tryk på knappen 'Standard'. Klik 'Anvend' og Ok. Genstart browseren.

Håber det hjælper for dig :-)

Svend Erik

Bygningssnedker

Hej og tak for de gode råd, men jeg har stadig problemer med opkoblingen....øv!
Alle forslag til løsning er nu afprøvet, - online hjælp er kontaktet, hele computeren er gennemsøgt for virus med den sidste nye virus scanner fra AVG. Desuden er anbefalingen omkring indstillingerne i browseren også gennemprøvet!
Hvad gør jeg, - konen mener vi snart er fallit, og skylder det halve kongerige i bøder fordi bøgerne ikke er blevet afleveret rettidigt, hviket jo bliver styret med hård hånd over nettet!rolleyes

Hvem kan hjælpe med nye råd?

Venlig hilsen
Julle
Jeg tror det er en bank hotline medarbejder der har lavet denne side.

www.znn.dk

Prøv at installerer den java han henviser til. Kan være den. De fleste bruger java.

PS hvad bank har du ?

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Jeg havde før i tiden BasisBank - og alt fungerede OK.

Ligepludselig kunne jeg ikke logge på - jeg havde ikke lavet ændringer på PC'en. Basisbank kunne ikke hjælpe, selvom jeg fik hjælp fra begge (de er kun 2) af deres "tunge" supportere.

Jeg måtte simpelthen skifte bank, da jeg ikke kunne komme på mere, og de ikke kunne hjælpe.
Citat fra Julle

Hej og tak for de gode råd, men jeg har stadig problemer med opkoblingen....øv!
Alle forslag til løsning er nu afprøvet, - online hjælp er kontaktet, hele computeren er gennemsøgt for virus med den sidste nye virus scanner fra AVG. Desuden er anbefalingen omkring indstillingerne i browseren også gennemprøvet!
Hvad gør jeg, - konen mener vi snart er fallit, og skylder det halve kongerige i bøder fordi bøgerne ikke er blevet afleveret rettidigt, hviket jo bliver styret med hård hånd over nettet!rolleyes

Hvem kan hjælpe med nye råd?

Venlig hilsen
Julle


Det kan være, at din bank smider en lille fil på din computer ( fingeraftryk ) som min bank gør og at denne fil er "blevet væk". I så fald skal du kontakte din bank og bede om en ny pin-kode/password.
Jeg håber, at det lykkes for dig...
Hej igen!
icon14.gif
Mange tak for de mange råd, som er blevet fulgt hen over tiden, men intet hjalp.
Herefter prøvede jeg at vende computeren rykken over en periode for at se om den fortrød og blev god igen, - men nej!!!!

I forgårs satte jeg mig så til tasterne endnu engang, og denne gang fandt jeg på at installere den engelske version af Explorer 6.0, selvom jeg jeg jo havde den danske version som jo kørte upåklageligt lige på nær det der med netbank o.s.v.... Jeg blev godtnok advaret under vejs, men stod fast, og efterfølgende gav det gevinst for nu var alt godt igen!!!!??
Så hvis der er andre der har/har haft samme problemer, ja så prøv at installere i et andet sprog, men spørg ikke mig om hvad det så er der hjælper rolleyes

Venlig hilsen
Julle
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis