Brug af citat-funktionen...

Hejsa.

Kan vi være de eneste, der er afsindigt trætte af overflødig brug af citat-funktionen herinde?

Det er da ikke nødvendigt at gentage det første indlæg i første svar hver eneste gang - vi kan altså godt læse og forstå tingene uden at få dem gengivet komplet som citat i svaret.

Så please - brug kun citat, hvis der er en bestemt del af et tidligere indlæg i en længere tråd, man vil kommentere - alt andet er i bedste fald overflødigt og i de fleste tilfælde enormt irriterende.

Bare et lille Grrrrrrrrrr fra os

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra albino

Hejsa.

Kan vi være de eneste, der er afsindigt trætte af overflødig brug af citat-funktionen herinde?

Det er da ikke nødvendigt at gentage det første indlæg i første svar hver eneste gang - vi kan altså godt læse og forstå tingene uden at få dem gengivet komplet som citat i svaret.

Så please - brug kun citat, hvis der er en bestemt del af et tidligere indlæg i en længere tråd, man vil kommentere - alt andet er i bedste fald overflødigt og i de fleste tilfælde enormt irriterende.

Bare et lille Grrrrrrrrrr fra os


For lige at vise, hvad vi mener...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hej Albino(er)

Lige mine ord, bravo.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej,

Godt initiativ. Jeg er enig begræns brugen af citater. Så bliver det lettere at komme igennem alle de indlæg der interesserer os.

Mvh Luffe.
Fuldstændig enig, særlig da citatet som regel står lige under det citerede indlæg.
Men da de værste syndere tilsyneladende ikke læser "Om Lav-Det-Selv" indlæggene burde i måske poste igen i "Lav Hus", hvor der er mere aktivitet og større chancer for at det bliver set.

MvH,

Bent.
Annonce
Citat fra Bent Andersen

Fuldstændig enig, særlig da citatet som regel står lige under det citerede indlæg.
wink

Spøg til side - jeg kan også kun tilslutte mig dette ! ! ! ! ! Det er meget generende når man læser en tråd igennem (og fuldstændig unødvendigt).
Citat fra Hans Hansen

wink

Spøg til side - jeg kan også kun tilslutte mig dette ! ! ! ! ! Det er meget generende når man læser en tråd igennem (og fuldstændig unødvendigt).

Javel, det var vist én til mig også, for jeg er slem til at citerer, nogen gange sletter jeg dog en del af citatet så der kun står det det handler om.
Men ellers syntes jeg at i er nogle "brokkehoveder" for i har vel et Skrooll hjul på jeres mus ? og det er kun et spørgsmål om at justerer skroollet så det eks. tager tre linier ad gangen.

V.h. Håndværkeren smile































Ps. vær da glad for at det ikke er papir i skal igennem, men blot et skærmbillede.
Håndværkeren:

Jeg agiterer såmænd blot for, at man kun bruger citatfunktionen, når man vil kommentere et indlæg længere oppe i tråden. Svarer man på det seneste indlæg, er det ikke nødvendigt, og det forstyrrer læsningen. Så vil man sit eget indlægs bedste, så lad være, kan man jo se af trådens øvrige kommentarer.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Albino, ikke kun det.

Det er også fuldstændig forstyrrende og anstrengende at HELE indlægget citeres.
Den rigtige brug af citatfunktionen:
1: citer indlæg højere oppe i tråden
2: citer kun det punkt man vil kommentere.

MvH,

Bent.
Hør skulle i to ikke melde jer ind i klubben G.B.H
Den er for Gamle Brokke Hoveder !
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis