Anbefaling af god støvsuger

Kan der gives en eller flere anbefalinger på køb af støvsuger, hvis ønsket er at den skal være så støjsvag som muligt, men stadig have en god sugeevne. Prisen har ikke den alt afgørende faktor.

Der bruges pt. en ca. 12 år gammel Nilfisk GM200, som faktisk suger rigtig fint synes jeg, men den har så vidt jeg husker altid haft sådan en høj og konstant træls resonanslyd når der støvsuges, også selv om der sættes en ny støvpose i maskinen. Det er lige før at man skal bruge høreværn :-/

Thomas
Kan der gives en eller flere anbefalinger på køb... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vil godt lige slå et slag for Miele...

Vores gamle var Miele (lever endnu til grove rengøringsopgaver), efterfølgeren er Miele og den lille ekstra til overetagen er sørme også en Miele ;-)

Den jeg bruger i det daglige hedder Miele S4241 (svjh), suger rigtig godt og er rimelig støjsvag. (mon ikke den er omkring 8 år nu). Har aldrig haft problemer eller rep. på den og regner med, at den holder mange år endnu...

Ja jeg ville vælge Miele igen uden at blinke ;-)
tjaa...vi købte en dyson for ca. 2 år siden til en pris på 2700,-...vi er fuldt ud tilfredse, den suger virkelig godt og bliver ved med det...(vi har ikke problemer med at hunden løber den modsatte retning, tværtimod...biggrin ..)

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
Hey Folkens

Vi har for godt et ½ år siden købt en Miele og det er nok den første støvsuger som har levet op til vores fulde forventninger. og larmen er til at holde ud. Det skal lige tilføjes at vi har en kat, der fælder mere end de fleste

God støvsugerjagt

Hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer LDS'er. Tak for hjælpen!
Jeg har nu på 5. år en Dyson DC 05 og er super godt tilfreds. Den suger godt, lydløs er den ikke, men det er til at holde ud.
Den har en ekstra fordel som jeg sætter pris på: når nu man suger noget op som ikke skulle have været fjernet (Legoklodser, skruer, øreclip....) er det nemt at finde tingene igen på grund af den gennemsigtige beholder. Og penge til poserne sparer man jo også.

MvH,

Bent.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis