Vand i skuret

Hver gang det regner trækker der vand ind i vores skur. Man burde selvfølgeligt lave et ordentligt støbt fundament men altså, det er et skur og ikke et hus...

Kan man ikke få en vandtæt plade - som ikke rådner - til at grave ned i jorden omkring det der burde være soklen?

Med venlig hilsen / Bjarne

Med venlig hilsen
Bjarne

Hver gang det regner trækker der vand ind i vores... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hensynet til kørestole går udelukkende på, at der bliver for stejlt fra indkørslen til vores indgangsdør hvortil der i forvejen er skrånende adgang.
Jeg holder mig til "vitawrap" løsningen med den kraftige bassinfolie smile

Med venlig hilsen
Bjarne

Hej Boso.
Det er en helt igennem afprøvet metode, der er brugt landet over i mange år.
Hvorfor tror du der er så mange bygge sager der aldrig rigtigt bliver løst, eller huse der pludselig dukker op hvor der slet ikke må bygges.
Har du penge så kan du få, har du ingen så må du gå.
Der er megen bygge svindel selv i så lille et land som Danmark, men selvfølgelig "ingen" der kender til konkrete sager.

Du ved jo godt at Politikerne altid kan gemme sig bag ordene: Jeg kan ikke udtale mig om den konkrete sag ! Noget der burde være forbudt ved lov.

V.h Håndværkeren
jeg er slet ikke uenig i at det nok er en praksis der bliver brugt mange steder og er blevet det gennem lang tid. Men det er jo ikke altid man får det som man gerne vil have det. Tag bare ham gutten der byggede et sommerhus i nordsjælland (eller var det skagen) der kostede omkring 10 mio - byggeriet blev dømt til nedrivning fordi han ikke overholdte reglerne for lokalplanen. smile

Så min pointe er bare at bare fordi der er nogen der slipper afsted med det er det altså ikke altid, og hvis der findes lovlige løsninger på problemet (der ovenikøbet er lettere) så tjener det alle parter bedst. :p
Citat fra boso

jeg er slet ikke uenig i at det nok er en praksis der bliver brugt mange steder og er blevet det gennem lang tid. Men det er jo ikke altid man får det som man gerne vil have det. Tag bare ham gutten der byggede et sommerhus i nordsjælland (eller var det skagen) der kostede omkring 10 mio - byggeriet blev dømt til nedrivning fordi han ikke overholdte reglerne for lokalplanen. smile

Så min pointe er bare at bare fordi der er nogen der slipper afsted med det er det altså ikke altid, og hvis der findes lovlige løsninger på problemet (der ovenikøbet er lettere) så tjener det alle parter bedst. :p


Hej Boso.
Se hvis ingen snød, ville det være meget enkelt at lave en lov der sagde her fra og der til. Desværre er der altid nogle udskud imellem der bare bruger deres egen lov, mest dem der har for mange penge.
Se grunden til at jeg går ind i sagen og giver et par små frække fif, er at det er et forholds lille baghus der er tale om. Havde det været beboelse havde jeg ikke givet s.f.f.

Æh !! er du sikker på at det sommerhus til 10 milioner er revet ned, eller er der mon et par stykker der blev "købt"

V.h Håndværkeren smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis