sprayhood Lars lp 2 6300 25-08-2006 06:45 HejsaKan man farve sin sprayhood, og er det noget der holder.eller skal man op med pungen og købe en ny sprayhood Mvh. lars 6 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 25-08-2006 07:50 Citat fra Lars lpHejsaKan man farve sin sprayhood, og er det noget der holder.eller skal man op med pungen og købe en ny sprayhood Mvh. larsDet bliver nok svært at farve din Sprayhood, for den eneste mulighed jeg kender er en tur i vaskemaskinen, og så tror jeg at dine venyl vinduer vil blive farvede også, ja det kan være at de krøller sammen for de er ikke egnede til så varmt vand som der skal til ( 60 Grader ) Så du må nok bide i det sure æble og købe en ny. V.h Håndværkeren
Allan Fischer 533 4220 25-08-2006 09:50 Hej Lars Hvis alternativet aligevel er at købe et nyt, så kan du jo førend du gør dette eksperimenterer med det gamle. Går det galt er du jo ikke ringere stillet da alternativet er at købe et nyt. Hilsenallan
Lasse Ebdrup 2 9240 20-09-2006 19:34 Hej LarsDu kan ikke farve din kaleche. Dine vinduer kan ikke tåle behandlingen og kalechedugen mister imprægneringen. Det eneste du kan gøre er at vaske din kaleche med en tynd sæbevand med brun sæbe. Dette påføres med blød børste mens kalechen sidder på båden. Behandlingen kan evt. gentages. Til sidst skylles med lunkent vand i rigelig mængde. MVH Birthe Ebdrup
Håndværkeren 20251 20-09-2006 20:16 Hej Lars.Du kan derimod godt impregnere din sprayhood igen, med en ganske almindelig imprænerings spray til telte, set hos H.N. til ca. 40,00 Kr. V.h. Håndværkeren
Lars lp Trådstarter 2 6300 21-09-2006 19:12 hejsa jeg tænkte på at pille "ruden" ud, den er ikke så pæn mere alligevel, og vinyl kan man jo købe i metervare.. hilsen lars
Håndværkeren 20251 21-09-2006 21:10 Citat fra Lars lphejsa jeg tænkte på at pille "ruden" ud, den er ikke så pæn mere alligevel, og vinyl kan man jo købe i metervare.. hilsen lars Det kan du da godt gøre, hvis du har mulighed for at sy en ny i med en stinglænde 6 eller 8, det duer ikke med almindelig stinglængde på en husholdnings symaskine, det vil være som et frimærke samme øjeblik du få belastning på vinduet, du skal også bruge en tråd der har tykkelsen 80. Almindelig sytråd har tykkelse 120 V.h. Håndværkeren