sprayhood

Hejsa
Kan man farve sin sprayhood, og er det noget der holder.
eller skal man op med pungen og købe en ny sprayhood

Mvh. lars
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Lars lp

Hejsa
Kan man farve sin sprayhood, og er det noget der holder.
eller skal man op med pungen og købe en ny sprayhood

Mvh. lars

Det bliver nok svært at farve din Sprayhood, for den eneste mulighed jeg kender er en tur i vaskemaskinen, og så tror jeg at dine venyl vinduer vil blive farvede også, ja det kan være at de krøller sammen for de er ikke egnede til så varmt vand som der skal til ( 60 Grader )
Så du må nok bide i det sure æble og købe en ny.

V.h Håndværkeren smile
Hej Lars

Hvis alternativet aligevel er at købe et nyt, så kan du jo førend du gør dette eksperimenterer med det gamle. Går det galt er du jo ikke ringere stillet da alternativet er at købe et nyt.

Hilsen
allan
Hej Lars
Du kan ikke farve din kaleche. Dine vinduer kan ikke tåle behandlingen og kalechedugen mister imprægneringen. Det eneste du kan gøre er at vaske din kaleche med en tynd sæbevand med brun sæbe. Dette påføres med blød børste mens kalechen sidder på båden. Behandlingen kan evt. gentages. Til sidst skylles med lunkent vand i rigelig mængde.
MVH

Birthe Ebdrup
Hej Lars.
Du kan derimod godt impregnere din sprayhood igen, med en ganske almindelig imprænerings spray til telte, set hos H.N. til ca. 40,00 Kr.

V.h. Håndværkeren
hejsa
jeg tænkte på at pille "ruden" ud, den er ikke så pæn mere alligevel, og vinyl kan man jo købe i metervare..

hilsen lars
Citat fra Lars lp

hejsa
jeg tænkte på at pille "ruden" ud, den er ikke så pæn mere alligevel, og vinyl kan man jo købe i metervare..

hilsen lars

Det kan du da godt gøre, hvis du har mulighed for at sy en ny i med en stinglænde 6 eller 8, det duer ikke med almindelig stinglængde på en husholdnings symaskine, det vil være som et frimærke samme øjeblik du få belastning på vinduet, du skal også bruge en tråd der har tykkelsen 80. Almindelig sytråd har tykkelse 120

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis