Blommer !

Hej ALLE sammen.
Mums ! jeg har et dejligt stort blomme træ i min have, og det er de kæmpestore gule blommer.
Det ender med en FED mavepine det her biggrin biggrin biggrin !!!

V.h Håndværkeren smile
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo så også derfor Reine Claude blommer, der er gule, ofte kaldes mavepineblommer.

Held og lykke med "vinden" biggrin
Husker som knækt, her kørte vi forbi en nedlagt blommeplantage, der var kun 1 km. hjem på cykel, hold da fest hvor vi sk*d, næsten inden man kom hjem på potten.

De bedste blommer jeg har smagt var dog engang jeg arbejde i en plantage. Der sad vel 50 blommer på sådan et træ, de hed kirkes, store og blå.

PS. manden der ejede plantagen var overfølsom for bi og vepse stik. Ære være hans minde.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Har også blommer og kan ikke holde nalderne væk, når jeg futter forbi. De smager jo altså bare! Har også kogt lidt saft til at mindes dem ved i vinter - og så skal jeg se at få lavet noget blommelade, inden kulingen tager dem alle på mandag... Men inden da skal min veninde have en stor skålfuld imorgen sammen med en sensommerbuket og druer/peberfrugter fra driverten. Og den første portion Hyld blev kogt sammen med æbler her i aften til at dulme den værste vintersnue.

Jo det er en skønner årstid - når vi ser bort fra hvepsene og den manglende blå himmel for tiden...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis