Stænkplade bag komfur.

Jeg har en halvrund mat stålplade bag mit komfur, og er i forbindelse med nedlægningen af en granitbordplade, der passede lidt for godt, kommet til at ridse stålpladen.
Stålpladen er sat op med silicone på glasvæv, og hvordan h...... får jeg pladen af UDEN at hele væggen kommer med?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med at sætte en ny - og lidt større - plade op over den gamle???? Selvfølgelig med en god gang fugemasse i yderkanten af den nye.

Mvh.

Jan R.
hvad med at skærer rundt om pladen igennem glasvævet, fjerne den gamle plade og så sætte en ny op. Så undgår du at rive resten af vævet af
Citat fra hansp

Jeg har en halvrund mat stålplade bag mit komfur, og er i forbindelse med nedlægningen af en granitbordplade, der passede lidt for godt, kommet til at ridse stålpladen.
Stålpladen er sat op med silicone på glasvæv, og hvordan h...... får jeg pladen af UDEN at hele væggen kommer med?


gå ned til din lokale autoværksted, den har noget de bruger til at skære forruder ud med. det er noget skabt satan, men det virker, så kan du skære pladen af uden at skade resten smile
Har fået tilgivelse hos fruen, pladen bliver.
Tak for gode råd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis