køb af båd i sverige

jeg overvejer at købe mig en albin accent. jeg har set en del både på nettet fra sverige og det ser ud til at der er en del penge at spare ved at købe der. er der nogen som har erfaringer med dette eller gode råd hører jeg gerne fra jer.
er der nogen danskere der skulle have en til salg er i også meget velkomne til at skrive.
informationer om accenten ville også være super.
jakob
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jakob
Jeg har købt og afhentet en motorbåd (hardtop) i sverige i min sommerferie, nærmere bestemt ca 150 nord for Gøteborg. Da jeg selv bor i midt-vest jylland er der såmend ikke så langt. Priserne er generelt lidt lavere i Sverige og udvalget af brugte både er større. jeg fandt min på www.blocket.se
Se billedet
Prisen var 60000,- SEK for en 17fods h.t. båd fra 83 ,med en 50 hk 4 takt yamaha motor fra 2003 med 60 timer på uret. Derudover er der helt ny kaleche. Traileren han havde var IKKE godkendt i DK, så jeg købte uden.(prisen var også opgivet uden) Jeg lånte en trailer og hentede den direkte i havnen. Priserne i DK for tilsvarende er ca det samme i tal beløb, MEN da kursen er kun godt 80, kostede min kun lige godt 48000 danske.
Alt i alt er jeg meget godt tilfreds. Fandt dog først ud af, at færgebilletten OGSÅ koster det samme i talbeløb, så her kan man kan spare kurs forskellen. Gå blot ind på stena lines svenske side i stedet, og bestil.
Held og lykke og forhåbentligt god tur
CRU

[ATTACH]5267[/ATTACH]

Kun perfekt er "godt nok"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis