Boogie trailer ?

Jeg er begyndt at fyre med korn til at varme huset op, og vil derfor gerne have en boogie trailer som kan laste 750-1000 kg max total 1400 kg. Med bremser..
Det behøver ikke være superduper kvalitet da den skal køre 10-15 gange årligt og den skal stå inde. Og en billig pris er ønskeligt.. Er i bekendt med en billig forhandler ? Måske i tyskland ?

Hilsen Klaus

En venlig hilsen Klaus

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra KlausR

Jeg er begyndt at fyre med korn til at varme huset op, og vil derfor gerne have en boogie trailer som kan laste 750-1000 kg max total 1400 kg. Med bremser..
Det behøver ikke være superduper kvalitet da den skal køre 10-15 gange årligt og den skal stå inde. Og en billig pris er ønskeligt.. Er i bekendt med en billig forhandler ? Måske i tyskland ?

Hilsen Klaus

Hej Klaus.
Måske du skulle flytte dit indlæg til Køb og salg eller over hækken, der vil du nok have større chancer.

V.h Håndværkeren smile
Hej
Ved ikke lige hvor man køber sådan en tingest, men ville bare sige at der vist nok kommer nye regler for kørsel med trailer. Bl.a. kræves det fra årsskiftet kørekort til trailer hvis traileren vejer over 750. Til forskel fra nu hvor det også afhænger af bilen der trækker mv. Endeligt er der jo også vægtafgift på trailere over 500kg total.

vh, Silas
Hvem bliver skræmt af vægtafgiften på trailere? Min trailer vejer 750 totalt og jeg giver 115,- om året i vægtafgift - det er ikke et argumetn at nøjes med en 500kg trailer pga vægtafgiften!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis