Hvor køber man en tændinspistol.

En tidligere arbejdskamarat lånte mig een fra biltema, den var OK. Men de har ikke nethandel, og de ligger i Næstved.

Er der nogen der kender til et sted hvor man kan finde een til 200-300 kr.

Jeg taler ikke om kvalitet, den skal bare bruges til min gamle MC.

(PS. thansen vidste slet ikke hvad det var...., så foreslå ikke dem).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
En tidligere arbejdskamarat lånte mig een fra... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det skide link har jeg jo haft hele tiden.

Jeg tror jeg ringer til dem.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ja, sådan er det, men hvs du kan finde den på den der svenske side så send mig søgeordet.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra PeterR

Ja, sådan er det, men hvs du kan finde den på den der svenske side så send mig søgeordet.

Der må jeg lige som dig opgive, jeg har endda kataloget liggende i papir form, jeg var bare for hurtigt ude, for jeg mente at have set en deri. Men efter at have brugt et par timer på kataloget fra side 1 til side 324 måtte jeg opgive.
Men det lyder godt nok skørt at en sådan dims skulle være så svær at finde.

V.h Håndværkeren smile
Sig mig lige engang Håndværker. Er du uden arbejde, når du har så meget tid til at sidde bag ved skærmen ?. En håndværker der ikke har noget at lave i disse tide er vel sjælden.

Pas på med det, der komme også gratis aviser til dit postnummer ....rolleyes

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Citat fra PeterR

Sig mig lige engang Håndværker. Er du uden arbejde, når du har så meget tid til at sidde bag ved skærmen ?. En håndværker der ikke har noget at lave i disse tide er vel sjælden.

Pas på med det, der komme også gratis aviser til dit postnummer ....rolleyes

MVH


Jeg er førtids pensionist ! PeterR og lige for tiden er jeg rigtigt på den for jeg er lige blevet opperet i mit venstre ben, de der læger har kun lavet et lille snit på 42 cm ned af mit ben, så jeg må ikke farte så meget rundt som jeg ellers gør.
Det kan godt være svært at få tiden til at gå når jeg helst skal undgå at støtte på benet. Jeg har får indsat nye blodårer for jeg havde ved et uheld fået klemt hoved puls åren lige over knæet så der ikke kom fosyninger nok ned til foden, der var fare for at benet kunne dø under knæet.

V.h Håndværkeren smile
Hej der.Jeg har et firma der sælger tændingspistoler til 300,- og vi sender gerne.
Det er en Gunson pistol uden avancering.
Pistoler med avancering får vi hjem, de kommer til at koste 750,-
Se på www.classicare.dk.
Mvh Jan Dyhr
Citat fra Jan Dyhr

Hej der.Jeg har et firma der sælger tændingspistoler til 300,- og vi sender gerne.
Det er en Gunson pistol uden avancering.
Pistoler med avancering får vi hjem, de kommer til at koste 750,-
Se på www.classicare.dk.
Mvh Jan Dyhr


Hej Jan.
Du har vist glemt at læse reglerne her på LDS, du må ikke reklamere på disse sider for eget firma.
Iøvrigt er denne tråd fra sidste år i August måned og ikke aktuel mere, jeg tror også at PeterR forlængst har fundet en løsning
V.h. Håndværkeren
Yeps, 400 meter nede af gaden hang en cardic, til lavpris. Ganske ude mærke til prisen. Og benzin til næstved..... Eller porto til en eller anden webshop...

Yep man må ikke reklamere, så lad som om du kender et firma der sælger noget. Hvis det er et ok firma, MED ET ORDENTLIGT WEBMODUL OG EN GOD SØGEFUNKTION, så er det ikke ad vejen med lidt links.

Hvornår lærer de der reservedels mongol firmaer at få nogle ordentlige webmoduler samt nogle gode søgmuligheder.

Tag en som thansen.dk, magen til l*rte side skal man da lede længe efter mht. at finde en vare. De er ok. 15:55 en lørdag eftermiddag hvis man lige står og mangler den der dims, og man er på matriklen.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej Peter.
Thansens side kan godt være lidt drilsk, derfor henter jeg også deres katalog, så kan jeg bruge timer på at "savle" katalogt igennem. Til gengæld ved jeg lige hvor jeg skal finde dimsen når jeg står og skal bruge den. Det er ikke altid logisk den måde de har deres webside opbygget på der ved Thansen.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis